Nowa oferta SEO w Business Sense

Już od pewnego czasu pracowaliśmy nad nową ofertą na pozycjonowanie serwisów internetowych – stron i sklepów www. Bazowaliśmy przede wszystkim na własnym know-how i doświadczeniach,

Czytaj więcej »

Jak wybrać dobrą ofertę SEO?

Dobra oferta SEO to taka, która odpowiada naszym potrzebom i oczekiwaniom względem pozycjonowania wybranego serwisu internetowego – strony www lub sklepu online. Zanim jednak uznamy,

Czytaj więcej »

Aktualizacje algorytmów Google – sprawdź, co się zmieniło!

Każdego roku Google wprowadza od 500 do 600 modyfikacji algorytmu wyszukiwania. Podczas gdy większość tych zmian to drobne aktualizacje, które nie prowadzą do diametralnych przetasowań

Czytaj więcej »

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o Data Center

Centrum Danych (z jęz. ang. Data Center) to miejsce, w którym zostały zlokalizowane komputery odpowiedzialne za zbieranie i przetwarzanie danych. Bez nich miliony użytkowników na

Czytaj więcej »

Jak sprawdzać postępy w pozycjonowaniu?

Mogłoby się wydawać, że nie ma nic prostszego od wpisania w okno wyszukiwarki określonego zapytania i sprawdzenia pozycji, na której odnośnik do naszego serwisu jest

Czytaj więcej »

Pozycjonowanie – co zrobić, żeby znaleźć się wysoko w Google?

Pozycjonowanie to szereg przemyślanych i zaplanowanych działań, których celem jest kształtowanie oferty i wizerunku produktu, marki lub firmy. Poprzez działania związane z pozycjonowaniem wśród nabywców

Czytaj więcej »

Jak tworzyć strony przyjazne SEO?

Kluczem do tworzenia stron określanych mianem SEO friendly jest zrozumienie dwóch rzeczy. Po pierwsze Google to tylko algorytm, który nie zna naszej firmy oraz specyfiki

Czytaj więcej »

Geolokalizacja – dlaczego jest tak ważna?

Geolokalizacja to narzędzie, które umożliwia prezentowanie danemu użytkownikowi lokalnych wyników dla jego zapytania. W praktyce oznacza że pozycje widoczne na liście wyników wyszukiwania zależą od

Czytaj więcej »

Ważne zmiany w Google. Pingwin – co to?

Pingwin to algorytm Google odpowiedzialny za zwalczanie niedozwolonych sposobów linkowania stron www. Przed ostatnią aktualizacją algorytm karał strony korzystające z backlinków oraz innych zabronionych metod

Czytaj więcej »
  • Strona główna
  • O firmie
  • Oferta
    • Pozycjonowanie
    • Google Ads
    • Social Ads
    • Social Media
    • Grafika
    • E-commerce
    • Szkolenia
    • AI
    • Video Marketing
  • Blog
  • Kontakt
Scroll Up