BLOG

Content Marketing – treści, które służą marce

Marki dostarczają swoim konsumentom najróżniejszych treści – artykuły, a nawet całe portale tematyczne, filmiki wideo rozpowszechniane wiralowo – które nie zawsze mają przekaz sprzedażowy. Jakie korzyści dla marek niesie content marketing? Co dokładnie kryje się pod tym pojęciem?

Czytaj więcej »

AdWords, czyli daj się wyszukać w Internecie

Działania pozycjonerskie nie zawsze przynoszą spodziewane efekty, a konkurencja nie śpi. Co zrobić, aby strona Twojej firmy była na pierwszym miejscu w wyszukiwarce? Pomogą w tym reklamy Google AdWords. Usługa ta, oferując reklamę skrojoną na miarę potrzeb klientów, kieruje odpowiednich użytkowników na firmowe strony i tym samym przyczynia się do zwiększenia sprzedaży.

Czytaj więcej »

Instagram – więcej niż 1000 słów

Obecność marek w social media w większości ogranicza się do Facebooka. Ostatnio coraz popularniejszy wśród firm staje się jednak serwis obrazkowy – Instagram. Czy jest to forma promocji odpowiednia dla każdej marki i czy rzeczywiście obraz wart jest więcej niż 1000 słów?

Czytaj więcej »