BLOG

Analiza konkurencji

Zdaniem ekspertów SEO prawidłowo wykonana analiza konkurencji ma co najmniej trzy zalety: Po pierwsze: pozwala oszacować koszty pozycjonowania danej witryny. Analiza dostarcza wiedzę na temat

Czytaj więcej »

Treści wideo w służbie marce

Dziś, dzięki Internetowi, komunikacja marki z klientami stała się dużo bardziej dynamiczna. Odbiorcy przyzwyczaili się już do nietypowych niegdyś form przekazu i preferują taki typ komunikacji. Dlatego właśnie firmowe produkcje wideo są świetnym pomysłem na promocję marki.

Czytaj więcej »

SEO, czyli jak być pierwszym w sieci?

Strona internetowa firmy to dziś konieczność i wie o tym każdy. Szukając firmy z danej branży czy konkretnej usługi najczęściej korzystamy właśnie z sieci. Jak więc sprawić, aby nasza firmowa strona pokazywała się jak najwyżej w wynikach wyszukiwarki internetowej? Jak być pierwszym w sieci i przyciągać klientów? Może w tym pomóc pozycjonowanie witryny.

Czytaj więcej »