Google Ads
Google Ads to system reklamowy, który pozwala na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google i na stronach współpracujących w ramach programu Google AdSense.
System funkcjonuje w modelach CPC (reklamodawca płaci za pojedyncze kliknięcie w link) i CPM (reklamodawca płaci za tysiąc wyświetleń reklamy). W obu przypadkach pracujemy na z góry określonym budżecie, który chcemy wykorzystać w jak najbardziej efektywny sposób.
Dlaczego warto się promować z pomocą solidnego partnera?
Wydawać by się mogło, że przygotowanie kampanii linków sponsorowanych to jedno z najprostszych zadań marketingowych, z jakimi na co dzień stykają się pracownicy Działu Promocji Twojej firmy. W praktyce okazuje się, że o ile przygotowanie i uruchomienie kampanii wcale nie jest trudne, o tyle optymalne i efektywne wykorzystanie założonego budżetu to już zupełnie inna kwestia. Stąd tak wielu przedsiębiorców posiadających wcześniejsze doświadczenia z bezowocnymi kampaniami Google Ads szuka wparcia solidnego i rzetelnego partnera.
Przygotowaliśmy i uruchomiliśmy ponad 5000 kampanii, które monitorowaliśmy i optymalizowaliśmy w trakcie – wszystko po to, aby jak najlepiej wydatkować budżety Klientów. Nasze reklamy pozyskały ponad 40 mln kliknięć, co przełożyło się na więcej niż przyzwoity współczynnik zwrotu z inwestycji.
Kluczem naszego sukcesu jest wieloletnie doświadczenie, które stale wzbogacamy dzięki cyklicznym szkoleniom podnoszącym nasze umiejętności w zakresie tworzenia kampanii, analizy wyników oraz optymalizacji narzędzia Google Ads.
...zamiast umowy długoterminowej i wiele więcej…
Uruchomienie kampanii i co dalej?
Uruchomienie kampanii Google Ads to jeden z etapów naszej współpracy. Nigdy nie zostawiamy Partnerów samych sobie z uruchomioną kampanią. Monitorujemy jej przebieg, analizujemy efektywność, a w razie potrzeby rekomendujemy zmiany. Raporty, które od nas otrzymujesz zawierają szereg rzeczowych informacji, w tym ilość wyświetleń reklam, ilość przejść na stronę, a nawet informacje o podjęciu przez użytkowników konkretnych działań.
Kampanie Google Ads rekomendujemy jako niezależną usługę marketingową oraz działania realizowane w ramach projektu budowania rozpoznawalnego wizerunku marki w sieci.
Case study
Pan Sławomir
Poznajcie Pana Sławomira. To nasz wieloletni klient, który specjalizuje się w sprzedaży i obróbce kamieni naturalnych, a także dostarcza wysokiej jakości konglomeraty. Kiedy rozpoczynaliśmy współpracę, biznes Pana Sławomira funkcjonował sprawnie, ale wiadomo… zawsze może być lepiej.
Klient posiadał jedną domenę, w ramach której prezentował wszystkie gałęzie swojej działalności. Biorąc pod uwagę cele i plany biznesowe Pana Sławomira, nasz handlowiec zaproponował koncepcję wyodrębnienia trzech kluczowych kierunków działania firmy i promowania ich w ramach odrębnych stron www.
Po stworzeniu odpowiednich witryn zaplanowaliśmy działania ukierunkowane na osiągnięcie celów wyznaczonych dla każdej grupy produktowej. Poza standardowymi kampaniami, wdrożyliśmy dodatkowo kampanię lokalną.
Wdrożenie kampanii lokalnej pozwoliło na weryfikację jej skuteczności bezpośrednio w sklepach stacjonarnych Klienta. Liczba osób, które odwiedziły sklep, ponieważ wcześniej widziały jego reklamę online podwoiła się.
Zastanawiasz się dlaczego zaproponowaliśmy Panu Sławomirowi stworzenie trzech odrębnych stron internetowych?
Przede wszystkim po to, aby uporządkować działania promocyjne poszczególnych aspektów biznesu Klienta, a co ważniejsze pozwolić mu na bardziej świadome inwestowanie budżetu w działania promocyjne i marketingowe. Możliwość niezależnego promowania poszczególnych kierunków działania firmy pozwala Panu Sławomirowi inwestować w kampanie, które w danym momencie są bardziej istotne pod względem strategicznym lub dochodowym.
Pani Basia
2 lata temu jeden z naszych handlowców zadzwonił do niewielkiego sklepu internetowego z obuwiem i umówił się na spotkanie. W ten sposób poznał jego właścicielkę - panią Basię.
Pani Basia nie była przekonana co do nawiązania współpracy z nami. Samodzielnie projektowała i uruchamiała reklamy Google Ads w trybie inteligentnym (dawniej AdWords Express) i była przekonana, że osiąga świetne rezultaty.
Podczas spotkania Pani Basia poznała pełen zakres możliwości systemu reklamowego Google Ads, z których dotąd nie korzystała. Postanowiła nam zaufać.
Ustaliliśmy preferencje i cele, które Pani Basia uznała za priorytetowe. Przystąpiliśmy do działania, uruchamiając tryb ekspercki. To zwiększyło zakres możliwości działania oraz kontroli, a w rezultacie…
Skoncentrowaliśmy się na promocji sklepu w wyszukiwarce Google. Uruchomiliśmy inteligentną kampanię produktową i remarketing dynamiczny. Równocześnie dzięki dobrze zoptymalizowanej treści strony dynamiczna reklama w wyszukiwarce pozwoliła nam na precyzyjne dotarcie do klienta.
Wystartowaliśmy z identycznym budżetem, jaki Pani Basia do tej pory przeznaczała na działania reklamowe w Google. Po 6 miesiącach działań, wskutek znaczącego wzrostu przychodów ze sprzedaży Klientka zdecydowała się podwoić budżet na działania reklamowe. Stopniowo zaczęła też snuć plany na rozwój swojego biznesu.
Dzięki modernizacji i rozbudowie witryny oraz przygotowaniu treści w kilku językach mogliśmy wspólnie wyruszyć na podbój rynku niemieckiego. A to z pewnością dopiero początek naszej przygody!