Specjalistyczne szkolenia dla wąskich grup – zwiększanie skuteczności konwersji kontaktów telefonicznych i mailowych
Specjalistyczne szkolenia dla wąskich grup – zwiększanie skuteczności konwersji kontaktów telefonicznych i mailowych
Nasze szkolenia zostały zaprojektowane z myślą o zwiększaniu efektywności sprzedaży dla ruchu i zapytań pozyskanych z płatnych kampanii reklamowych – kluczem jest podnoszenie zwrotu z poniesionych inwestycji.
Nasze specjalistyczne szkolenia są projektowane z myślą o wąskich grupach, aby dostarczyć najbardziej ukierunkowaną i efektywną wiedzę, jak przekształcić każdy kontakt w skuteczne sprzedażą sprzedaż i dosprzedaż oferty..
Czym wyróżniają się nasze szkolenia?
Nasze szkolenia obejmują:
Zarządzanie ruchem telefonicznym i mailowym – efektywne metody zarządzania zapytaniami wchodzącymi, które zwiększają szanse na sprzedaż.
Techniki konwersji – nauka skutecznych technik zamiany zapytań na konkretne transakcje.
Budowanie relacji z klientami – strategie budowania długoterminowych relacji z klientami, które zwiększają lojalność i wartość życiową klienta.
Case study
Pani Kinga
Pani Kinga to niezwykle aktywna mama energicznego przedszkolaka, z którą mamy przyjemność współpracować już od 3 lat. To wtedy, po wielu latach pracy w korporacji ubezpieczeniowej Pani Kinga postanowiła zmienić swoje życie i tworzyła sklep z ubrankami i akcesoriami dla dzieci na warszawskim Żoliborzu.
Od początku wspieraliśmy Panią Kingę w promocji jej sklepu w social mediach. Stworzyliśmy również stronę internetową, a której Pani Kinga prezentowała dostępne w sklepie produkty dziecięce.
Nasze działania pozycjonerskie i reklamowe w wyszukiwarce Google, wraz z bogatą i atrakcyjną ofertą sklepu Pani Kingi dawały świetne efekty. Sklep szybko zgromadził stałą klientelę wśród młodych rodziców, a także… zakochanych w swoich wnuczkach babć.
A potem nadszedł rok 2020, a wraz z nim pandemia covid-19. Wprowadzone ograniczenia w kontaktach społecznych dotknęły niemal każdą branżę. Na szczęście Pani Kinga zadziałała szybko – idąc za naszymi radami podjęła decyzję o uruchomieniu sklepu internetowego.
W tym trudnym dla wszystkich czasie, dokładaliśmy wszelkich starań, aby wspierać naszych Klientów. Działaliśmy tak szybko, jak tylko było to możliwe. Stworzyliśmy dla Pani Kingi sklep online i przeszkoliliśmy ją z obsługi panelu administracyjnego. Dzięki temu sama może dodawać nowe produkty do sklepu i z łatwością realizować zamówienia. Sklep internetowy Pani Klingi wystartował z solidnym wsparciem kampanii dedykowanych dla e-commerce.
Pani Kinga mogła kontynuować sprzedaż swoich produktów. Poszerzyła także ofertę o delikatne środki czystości oraz produkty do dezynfekcji, których mogły bezpiecznie używać również mamy najmłodszych i wrażliwych maluszków.
Klienci Pani Kingi mogą w dalszym ciągi zaopatrywać się u niej, i to bez obaw, że ubranka czy zabawki były wcześniej dotykane przez szereg obcych dłoni. Co ważne, grono klientów sklepu się poszerzyło. W końcu i z Gdyni na warszawski Żoliborz nie było zbyt daleko. Dzisiaj Pani Kinga działa lokalnie i globalnie, bez obaw patrząc w przyszłość swojego biznesu.