Social Media
Social media to usługa, w ramach której pomagamy Ci w prowadzeniu dialogu z dotychczasowymi, nowymi i potencjalnymi Klientami. Nasi Specjaliści wspierają Cię w budowaniu rozpoznawalnego wizerunku marki i docieraniu do coraz szerszego grona klientów.
Dzięki naszej pomocy możesz zapomnieć o trudnościach w kreowaniu ciekawego i angażującego contentu oraz radzeniu sobie z ewentualnymi niepochlebnymi opiniami i komentarzami (bez ich kasowania). Pomożemy Ci w utrzymaniu uwagi odbiorców i zachęcaniu ich do udzielania pozytywnych rekomendacji, które są wprost nieocenione dla startujących fanpage’ów. Mamy świadomość, że częstotliwość publikacji może stanowić nie lada wyzwanie dla Twoich pracowników, którzy i bez regularnego aktualizowania Facebooka i Instagrama mają dużo na głowie. Dlatego oferujemy kompleksową obsługę mediów społecznościowych.
Dlaczego warto skorzystać z pomocy przy firmowym Fanpage i Instagramie?
Badania zachowań konsumentów nie pozostawiają żadnych złudzeń – rekomendacja to najlepsza i najbardziej skuteczna forma reklamy, nawet jeśli została udzielona w cyberprzestrzeni. Analogicznie, w początkowym okresie aktywności marki w mediach społecznościowych wszelkie niepochlebne opinie mogą mieć ogromny wpływ na jej dalszą popularność. Dlatego dialog z użytkownikami należy prowadzić w umiejętny sposób.
Obsługą mediów społecznościowych zajmujemy się od dawna. Jesteśmy w tym bardzo dobrzy, o ile nie najlepsi! Pomagamy w budowaniu wizerunku nowoczesnej i profesjonalnej firmy i nigdy nie kasujemy komentarzy. Zamiast tego dąży do rozwiązania problemu i sprostowania opinii opublikowanej online – w ten sposób budujemy wiarygodność marki, tworzonej przez ludzi dla ludzi, i to się sprawdza!.
Kluczem do sukcesu firmowego Fanpage oraz konta na Instagramie jest jego prezencja oraz jakość publikowanych materiałów. Tworzymy i modyfikujemy Fanpage Klientów adekwatnie ze zmieniającymi się trendami – dzięki temu wizytówka firmy w mediach społecznościowych jest zawsze aktualna i atrakcyjna. Kreujemy ciekawe i angażujące posty, których nie sposób przescrollować obojętnym wzrokiem. Ofertę dopełniają kampanie Social Ads, za pośrednictwem których docieramy do nowych Klientów, pozyskujemy polubienia, zwiększamy rozpoznawalność marki i konwersję na stronie www Klienta.
Co ważne, na żadną z tych usług nie wymagamy cyrografu. Wierzymy w partnerską współpracę i bezpośredni kontakt z Klientem. Każdy Klient posiada dedykowanego Opiekuna, który na bieżąco informuje o postępach w realizacji usług i przedstawia pomysły na dalszy rozwój firmowego konta oraz jego promocję i pozyskiwanie jeszcze większej liczby polubień i fanów.
Każdy miesiąc współpracy podsumowujemy przy pomocy ciekawego i obrazowego raportu, w którym prezentujemy wyniki działań w social mediach. Dzięki temu trzymasz rękę zawsze na pulsie i z łatwością możesz oszacować, jakiego typu content przynosi największe korzyści dla Twojej marki.
Case study
Pani Hania
To jest Pani Hania. Pani Hania od wielu lat prowadzi biuro rachunkowe na warszawskim Bemowie. Pani Hania ma grono stałych klientów, jednak zależy jej na ciągłym rozwoju firmy. Wie, że obecność marki w mediach społecznościowych jest bardzo ważna. Nie ma jednak doświadczenia, ani czasu na prowadzenie takiego profilu. Nie wie również, który kanał wybrać. Chciałby więc powierzyć to zadanie specjalistom.
I tak Pani Hania trafiła do nas. Podczas spotkania nasz przedstawiciel pomógł jej w wyborze najlepszej opcji dla jej biznesu. Wspólnie ustalili cele, jakie miał spełniać profil – komunikacja ze stałymi i potencjalnymi klientami, przekazywanie wiedzy oraz budowa profesjonalnego wizerunku.
Po rozmowie Pani Hania otrzymała indywidualny plan działań zawierający harmonogram publikacji, grafiki i kampanię wizerunkową. Po jej akceptacji prace ruszyły.
Już po miesiącu współpracy Pani Hania zauważyła pierwsze efekty:
- Na fanpage’u przybyło obserwujących
- Posty cieszą się zainteresowaniem
- Ona może być w stałym kontakcie ze swoimi klientami
- Dwóch nowych klientów zdecydowało się na współpracę po zobaczeniu oferty pani Hani w mediach społecznościowych
Pani Hania na bieżąco wie, co dzieje się na jej profilu. Ma stały kontakt z Opiekunem Klienta, otrzymuje szczegółowe raporty z podjętych działań. Co miesiąc dostaje również propozycje treści, które po jej akceptacji, są publikowane na fanpage'u.
Po trzech miesiącach działań posty Pani Hani widzi średnio 1500 osób. Klienci komunikują się ze swoją księgową przez messengera, a gdy zachodzą jakiekolwiek zmiany w firmie, Pani Hania może o nich szybko poinformować bez konieczności wykonywania licznych telefonów.
Pan Janek
To jest Pan Janek. Pan Janek prowadzi hurtownię stali i każdą wolną chwilę poświęcana rozwijanie swojej firmy.
Pan Janek ma dużo spraw na głowie i wiele obowiązków. Zdaje sobie jednak sprawę z tego, jak ważna jest obecność firmy w sieci. Niestety nie ma czasu na realizację swoich pomysłów, co skutkuje lakonicznymi postami ukazującymi się w mediach społecznościowych średnio raz na trzy miesiące.
Pani Janek chciałby wykorzystać możliwości social media do pokazywania realizacji i kulis funkcjonowania firmy. Chce się dzielić wiedzą i w atrakcyjny sposób prezentować swoją ofertę. Liczy, że dzięki temu dotrze do większej liczby odbiorców. Będzie w kontakcie nie tylko ze stałymi, ale i potencjalnymi klientami.
Pewnego dnia Pan Janek umawia się na spotkanie z przedstawicielem agencji, która zajmuje się obsługą małych i średnich przedsiębiorstw -to my! Pan Janek dowiaduje się, jakie są możliwości rozwoju i gdzie najlepiej prowadzić działania wizerunkowe w przypadku jego branży. Po rozmowie otrzymuje spersonalizowany plan działania, uwzględniający cele omówione na spotkaniu. Prace ruszają.
Pan Janek regularnie dostarcza swojemu Opiekunowi Klienta materiały, które chciałby wykorzystać do promocji w social media. Specjaliści agencji poddają je obróbce i dopasowują do konkretnych wpisów, aby wszystko razem tworzyło estetyczną całość.
Już po miesiącu współpracy Pan Janek widzi pierwsze efekty. Na fanpage przybyło 411 obserwujących. Posty dotyczące aktualności w firmie cieszą się zainteresowaniem, co przekłada się na liczbę polubień. Na Messengerze pojawiają się pytania o szczegóły oferty.
A to dopiero początek!