POZYCJONOWANIE

pozycjonowanie strony, pozycjonowanie stron, seo

Dlaczego warto?

  • płacisz tylko za efekt, czyli za osiągniętą pozycję
  • zwiększasz zasięg swojej oferty
  • pozyskujesz większą liczbę użytkownik i odwiedzin
  • gwarancja nieprzekraczalnej opłaty

Pozycjonowanie stron internetowych w Business Sense, to szereg przemyślanych, sprawdzonych i skutecznych działań, dzięki którym witryny naszych Klientów są widoczne na topowych pozycjach w naturalnych wynikach wyszukiwania. SEO pozwala na zwiększenie ruchu na stronie internetowej przy jednoczesnej dywersyfikacji źródeł jego pozyskiwania.

Zespół ekspertów Business Sense pomaga w doborze optymalnych fraz dostarczających partnerom wysokiej jakości ruch na stronach. W aktualnych czasach równie istotne jest dobór właściwych i możliwie najbezpieczniejszych metod pozycjonowania skoncentrowanych na działaniach rekomendowanych przez Google.

Jak działamy?

  • Krok 1 – audytujemy stronę i rekomendujemy zmiany
  • Krok 2 – optymalizujemy treści i strukturę serwisu
  • Krok 3 – indywidualnie dobieramy optymalne i najskuteczniejsze metody
  • Krok 4 – Obserwujemy efekty i korygujemy strategię
  • Krok 5 – raportujemy

Pozycjonowanie stron internetowych

Ile razy słyszałeś, że Twoja strona internetowa jest Twoim najlepszym sprzedawcą , bo pracuje dla Ciebie przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu i święta? Na dodatek – mówiąc pół żartem, pół serio – nie choruje, nie wyjeżdża na urlop i nie prosi o podwyżkę. Słowem pracownik idealny. Oczywiście to spore uproszczenie, a żadna strona internetowa nigdy nie zastąpi sprawnego handlowca z dużymi umiejętnościami interpersonalnymi. Nie zmienia to jednak faktu, że odpowiednio zoptymalizowana i widoczna wysoko na liście wyników wyszukiwania Google witryna może sprzedawać i zarabiać całkiem sporo.

Pozycjonowanie – krok po korku

W Agencji Business Sense proces pozycjonowania serwisów internetowych opieramy o szereg przemyślanych, sprawdzonych i skutecznych działań:

  1. audyt istniejącej witryny i rekomendacja zmian
  2. wybór słów i/lub fraz kluczowych
  3. optymalizacja treści i struktury serwisu
  4. dobór najodpowiedniejszej metody pozycjonowania
  5. monitoring efektów, a w razie potrzeby korekta strategii działania
  6. raportowanie wyników

Dzięki temu możemy zapewnić witrynom naszych Klientów widoczność na topowych pozycjach w naturalnych wynikach wyszukiwania. Ale to nie wszystko…

Oferta Business Sense – sprawdź, co wyróżnia nas spośród konkurencji

METODY DZIAŁANIA

Korzystamy z możliwie najbardziej skutecznych, a zarazem najbezpieczniejszych metod pozycjonowania i koncentrujemy się na działaniach rekomendowanych przez Google, dzięki czemu osiągamy jeszcze lepsze efekty – wysokie i stabilne pozycje w wynikach wyszukiwania.

EFEKTY

Zależy nam na tym, żeby nasi Klienci mogli skutecznie zwiększać zasięg swojej oferty. Dlatego wszystkie działania skupiamy na zwiększeniu wysokiej jakości ruchu na stronach, przy jednoczesnej dywersyfikacji źródeł jego pozyskiwania.

SYSTEM ROZLICZEŃ

Nasi Klienci płacą wyłącznie za efekty – osiągniętą przez serwis pozycję w naturalnych wynikach wyszukiwania. Dajemy również gwarancję nieprzekraczalnej opłaty, dzięki czemu Klient ma pełna kontrolę nad kosztem usługi.

Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania – samemu dam sobie radę

Mnogość blogów eksperckich, forów internetowych oraz zdalnych kursów pozycjonowania sprawia, że pozycjonowanie stron internetowych jawi się nam jako kuszący projekt DIY (zrób to sam). Tymczasem rzeczywistość to nie zdawkowy wpis na forum, a prawidłowa optymalizacja strony dla wyszukiwarek internetowych może przysporzyć sporych trudności, nawet osobom posiadającym już niemałe doświadczenie w dziedzinie SEO. Dlatego też pozycjonowanie samemu często przynosi wyniki dalekie od zamierzonych.

Pozycjonowanie stron – jak to działa?

Odpowiedzi na to pytanie nie trzeba szukać daleko. Wikipedia pod hasłem „optymalizacja dla wyszukiwarek internetowychpodaje nam całkiem sporo rzeczowych informacji, dzięki którym – przynajmniej w teorii – SEO staje się jasne i zrozumiałe dla każdego. Nieco inaczej wygląda to w praktyce. Niestety tutaj nie pomoże również żadne ogólnodostępne szkolenie, w którym może wziąć udział każdy przysłowiowy Kowalski. Głownie dlatego, że takie szkolenie będzie dotykało zaledwie powierzchni zagadnienia i nie odpowie nam na konkretne problemy, z jakimi zetknęliśmy się podczas samodzielnego pozycjonowania swojej strony WWW. Czy jest to wynik branżowego spisku, którego celem jest ograniczenie dostępu osób z zewnątrz do użytecznej wiedzy? Nie. Wiedza z zakresu technik optymalizacji i pozycjonowania jest powszechna, ogólnodostępna i najczęściej darmowa. Nie zmienia to jednak faktu, że samo zagadnienie jest tak obszerne i złożone, iż przekazanie choćby podstawowych założeń SEO osobom, które dotychczas nie zajmowały się pozycjonowaniem jest zwyczajnie niemożliwe.

Cennik pozycjonowania – wielki nieobecny

Wbrew temu, co mogłoby się wydawać brak jasnych i czytelnych cenników w ogólnych ofertach na pozycjonowanie stron internetowych nie stanowi wybiegu marketingowego, ale konsekwencję specyfiki usługi, jaką jest właśnie optymalizacja stron i pozycjonowanie. Koszt usług SEO zależy od tak wielu czynników, że próba ich ujęcia w ramach jednego cennika niechybnie doprowadziłaby do powstania długiej i nieczytelnej tabeli, w meandrach której zaginąłby nawet najbardziej precyzyjny GPS. Żeby uniknąć niejasności, domniemań oraz mylnych interpretacji większość agencji SEO i SEM zrezygnowała z publikacji klasycznych cenników na rzecz informowania potencjalnych klientów o indywidualnej wycenie usługi. I tę właśnie informację najczęściej odnajdujemy w zakładce „cennik”.