Krótko o tym, jak zostaliśmy jednym z „Diamentów” magazynu Forbes

Wyzwania, z którymi przyszło nam się mierzyć w tym roku sprawiły, że był to rok wyjątkowo trudny, a zarazem niezwykle obfity w kreatywne i nieszablonowe rozwiązania dla szerokorozumianej branży e-commerce oraz firm promujących swoje produkty i usługi w Internecie. Wspólnie z naszymi Klientami wyszliśmy obronną ręką z wiosennego lock down`u, zwiększając aktywność globalnych i lokalnych biznesów w sieci. Rok 2020 przyszło nam zakończyć równie aktywnie – wdrażając coraz liczniejszą grupę przedsiębiorstw w nową rzeczywistość sprzedaży online. I choć największą nagrodą są dla nas wyniki naszych Klientów i Partnerów w Biznesie, jest nam niezwykle miło poinformować o wyróżnieniu, które otrzymaliśmy z rąk Pawła Zielewskiego, redaktora naczelnego miesięcznika „Forbes” informującego nas o przyznaniu Agencji tytułu „Diamenty Forbesa”.

„Diamenty Forbesa” to doroczny ranking przedsiębiorstw, które w ostatnich trzech latach najskuteczniej zwiększyły swoją wartość. W tym roku, roku – delikatnie mówiąc – wyzwań, które nie mają precedensu w najnowszej historii, owo potwierdzenie siły i jakości marki oraz biznesu szczególnie zyskuje na znaczeniu. – czytamy w liście pana Pawła z nieskrywaną dumą i poczuciem satysfakcji. Uzyskane wyróżnienie to swoiste podsumowanie ostatnich trzech lat naszej pracy, a zarazem potwierdzenie stałego i stabilnego rozwoju marki Business Sense, która – mamy nadzieję – w niedługim czasie osiągnie pozycję niekwestionowanego lidera rynku, niezmiennie będąc rzetelnym i stabilnym partnerem dla biznesów z całego kraju. Korzystając z okazji pragniemy podziękować naszym Klientom za okazane zaufanie, nie tylko w tych wyjątkowych i bezprecedensowych okolicznościach. Liczymy na to, że współpraca z nami będzie w kolejnych latach jeszcze bardziej owocna, a rozwój naszej firmy pozwoli nam dostarczać jeszcze szerszy wachlarz usług na światowym poziomie. Dziękujemy, że jesteście z nami!