Kampanie Google AdWords – cennik

Ile kosztuje prowadzenie kampanii Google AdWords?

Koszt prowadzenia kampanii Adwords składa się z dwóch elementów. Z budżetu przeznaczonego na kliknięcia oraz wynagrodzenia agencji (tzw. prowizja za obsługę).

Budżet zasila konto Adwords skąd pobierana jest kwota za kliknięcia. Dzięki elastycznej konfiguracji możemy ustalić jaki budżet dzienny chcielibyśmy przeznaczać na reklamę. Jednostkowa cena kliknięcia uzależniona jest od wielu elementów takich jak: konkurencyjność branży czy zasięg geograficzny.

Zawsze szacujemy jaki budżet byłby adekwatny, aby osiągać zakładane cele.

Wynagrodzenie Agencji

Cennik Google AdWords, w którym określamy wysokość opłat za prowadzenie kampanii Google AdWords znajdą Państwo poniżej. Wynagrodzenie jest uzależnione od wysokości przeznaczanego budżetu  na reklamę oraz rodzaju kampanii. Stawiamy na transparentność i przejrzystość rozliczeń.

Każdy klient w czasie współpracy pozostaję pod opieką dedykowanego specjalisty, który zawsze służy pomocą oraz radą.

W ramach kampanii AdWords definiujemy cele biznesowe klienta i tak prowadzimy marketing aby zostały zrealizowane. Mogą to być konwersje na sprzedaż, konwersje na formularze, konwersje na połączenia telefoniczne, itd.

Korzystamy z narzędzi Google Tag Manager oraz Google Analytics to za ich pomocą dbamy o wysoką jakość gromadzonych danych co ma bezpośredni wpływ na optymalizację kampanii. Audytujemy oraz konfigurujemy te narzędzia.

Rodzaje prowadzonych kampanii AdWords które wchodzą w skład obsługi Business Sense.

W zależności od zdefiniowanych celów reklamowych dobieramy odpowiedni zakres i model kampanii.

Uruchomienie niektórych kampanii wymaga dodatkowej konfiguracji i wyceny: np.: banery do kampanii w sieci reklamowej, filmy wideo, założenie i konfiguracja konta Merchant Center. Każdorazowo indywidualnie wyceniamy dodatkowe elementy (o ile zachodzi taka potrzeba)

Przykładowe pakiety:

Budżet przeznaczony na kampanię Wpłata za kliknięcia Produkcja i optymalizacja Produkcja i optymalizacja (%)
Pakiet 1 8.000 5.600 2.400 30%
Pakiet 2 15.000 10.800 4.200 28%
Pakiet 3 25.000 18.500 6.500 26%
Pakiet 4 35.000 26.600 8.400 24%
Pakiet 5 50.000 40.000 10.000 20%

Powyższy cennik ma przykładowy charakter i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 KC. W celu uzyskania precyzyjnej wyceny opartej o indywidualne parametry prowadzonych kampanii, prosimy o kontakt z naszym przedstawicielem.

Warszawa: ul. Górczewska 137 (2 piętro), 01-459 Warszawa, Tel.: 22 765 60 54, warszawa@businesssense.pl
Łódź: ul. Gdańska 47/49 bud. C, 90-729 Łódź, Tel.: 509 476 373, Fax: 42 230 21 26, lodz@businesssense.pl
Chorzów: ul. Katowicka 47, 41-500 Chorzów, Tel.: 506 184 275, Fax: 32 743 91 32, slask@businesssense.pl

Dlaczego warto korzystać z linków sponsorowanych?

Stale nowi klienci

  • przemyślana i umiejętnie zarządzana kampania Google AdWords każdego dna dociera do dziesiątek, a nawet setek Twoich potencjalnych klientów. Dzięki temu z łatwością zwiększysz wartościowy ruch na Twojej stronie internetowej lub w sklepie online, tym samym zwiększając sprzedaż.

Dowolny zasięg reklamy

  • zależnie od specyfiki swojej branży oraz charakteru prowadzonej działalności możesz zaprojektować kampanię o dowolnym zasięgu – globalnym oraz lokalnym.

Dostęp do grupy docelowej

  • reklama Google AdWords jest widoczna wyłącznie dla internautów, którzy wpisali w okno wyszukiwania Google określone zapytanie. W ten sposób Twoja oferta trafia do osób, które właśnie szukają Twoich usług.

Elastyczność

  • zależnie od osiąganych efektów oraz możliwości finansowych możesz dowolnie zmieniać liczbę pozycjonowanych fraz, dzienny limit wyświetlania reklamy oraz budżet kliknięć. W ten sposób sam dostosowujesz kampanie AdWords do swoich bieżących potrzeb.
Dlaczego warto zlecić obsługę kampanii Google AdWords Agencji Business Sense?

Profesjonalizm

Agencja Business Sense jest certyfikowanym Partnerem Google Premium. To oznacza, że nasi pracownicy bardzo dobrze znają mechanizmy Google AdWords i skutecznie je wykorzystują działając na korzyść Naszych Klientów (optymalizacja kosztów).

Indywidualne podejście

Każdą kampanię traktujemy indywidualnie. Wszelkie działania podejmujemy po zapoznaniu się z oczekiwaniami Klienta oraz specyfiką produktu lub usługi, który będziemy promować. Dzięki temu każdemu Klientowi możemy zaoferować parametry kampanii, które będą najbardziej optymalnie dla jego oferty.

Korzystny dobór fraz kluczowych

Bardzo duży wpływ na koszt kampanii ma wybór określonych fraz kluczowych. Wspólnie z Klientem dobieramy frazy kluczowe tak, aby osiągnąć oczekiwany efekt przy możliwie jak najniższym budżecie kampanii.

Wieloletnie doświadczenie

Od lat z sukcesami obsługujemy kampanie Google AdWords na potrzeby Klientów reprezentujących różne branże.

Warszawa

ul. Górczewska 137
(2 piętro)
01-459 Warszawa
tel.: 22 636 52 63
warszawa@businesssense.pl

Łódź

ul. Gdańska 47/49 bud. C
90-729 Łódź
tel.: 509 476 373
fax: 42 230 21 26
lodz@businesssense.pl

Chorzów

ul. Katowicka 47
41-500 Chorzów
tel.: 506 184 275
fax: 32 743 91 32
slask@businesssense.pl