Kampanie Ads | Warszawa

adwords

partner-msp-3001

reklama-w-sieci

wideo

szopping

analitycs1

Nie masz czasu, żeby czekać na efekty?

Warto wiedzieć, że istnieje rozwiązanie, dzięki któremu niemal od razu możemy dotrzeć z naszą ofertą do bardzo szerokiego grona potencjalnych klientów. To rozwiązanie to kampanie Google Ads (wcześniej Google Adwords).

Ads – kilka słów wstępu

Popularne Ads to niezwykle proste, a jednocześnie zaskakująco efektywne narzędzie e-marketingowe, dzięki któremu w stosunkowo krótkim czasie i przy niewielkim nakładzie inwestycyjnym możesz dotrzeć do bardzo dużej grupy odbiorców zainteresowanych daną ofertą. Dzieje się tak ponieważ reklama jest wyświetlana w odpowiedzi na zapytanie wpisane w oknie wyszukiwarki Google. To sprawia, że przez użytkownika jest traktowana jak odpowiedź na jego własne zapytanie i związaną z nim potrzebę.

Kiedy uruchomienie kampanii się opłaca?

Umiejętnie zoptymalizowana kampania Google Ads opłaca się prawie zawsze. Wyjątkiem są wąskie i bardzo specyficzne grupy produktów lub usług, których promocja w Internecie może być na granicy rentowności – o tym jednak, w myśl naszej filozofii transparentności (o tym dalej), poinformuje Cię nasz ekspert. Przejdźmy jednak do sytuacji kiedy możemy korzystać z Google Ads:

Sprzedaż konkretnego produktu lub usługi – kampanie nastawione na określony cel w postaci sprzedaży produktu lub usługi (od kampanii na wyszukiwarkę SA po kampanie sprzedażowe PLA dla sklepów internetowych)

Promocja lub wyprzedaż – kampanie nastawione na rozpowszechnienie informacji o produkcie lub usłudze lub jej promocją z wykorzystaniem nie tylko sieci wyszukiwania SA, DSA, ale także sieci reklamowej GDN

Wspieranie pozycjonowania organicznego – kiedy dopiero rozpoczynamy pozycjonowanie organiczne naszego serwisu, a chcemy zwiększyć ruch na stronie i zacząć generować dochód.

Dlaczego warto skorzystać z pomocy Business Sense?

Przede wszystkim dlatego, że dzięki fachowej optymalizacji, stałej obserwacji i zaawansowanej analizie kampania prowadzona przez ekspertów z Business Sense jest tańsza i skuteczniejsza! Ale po kolei…

Po pierwsze: Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Google Premium

Powierzając swoje kampanie Ads certyfikowanemu Partnerowi Google masz pewność, że będą one efektywne w zakresie generowania wartościowego ruchu na stronie, a jednocześnie zoptymalizowane pod kątem kosztów. Rzetelny Partner Google Premium doskonale zna mechanizmy działania kampanii Google Ads i skutecznie wykorzystuje je na korzyść Klienta.

Co jednak wyróżnia Business Sense spośród elitarnej grupy Partnerów Google Premium. Nasz wyjątkowy kodeks etyczny, który nazwaliśmy Filozofią Transparentności i którym kierujemy się we wszystkich działaniach biznesowych.

Po drugie: Działamy w oparciu o Filozofię Transparentności

Filozofia Transparentności Business Sense kształtuje nasze działania na każdym ich etapie – od analizy serwisu i prowadzonych dotychczas działań marketingowych, przez raportowanie działań i efektów prac, aż po system rozliczania.

Lista Kontrolna
Prowadzenie kampanii Google Ads rozpoczynamy od:
· weryfikacji historii oraz zakresu prowadzonych dotychczas działań marketingowych, zwłaszcza w Internecie (ditigal / online)
– analizujemy potencjał reklamowy i konkurencyjność rynku w celu określenia możliwych do osiągnięcia wyników, (są branże i działalności, w przypadku których kampanie linków sponsorowanych mogą się mniej nieskuteczne / efektywne – przedstawicieli takich branż i działalności informujemy o tym przed podpisaniem umowy);
– implementujemy narzędzia analityczne (Google Analytics, Google Tag Manager) lub sprawdzamy prawidłowość podpięcia i konfiguracji narzędzi wdrożonych wcześniej, w celu dokładnego mierzenia efektów oraz dalszej optymalizacji działań

Analityka, analityka i jeszcze raz analityka
Podstawą skutecznych działań w ramach Google Ads jest analiza prowadzonych działań. Dzięki podejściu Data Driven Decisions modyfikujemy działania w oparciu o twarde dane:
– optymalizujemy kampanie
– włączamy lub wyłączamy poszczególne kampanie lub ich fragmenty
– wyciągamy wnioski dotyczące procesu zakupowego na stronie
– rekomendujemy zmiany w serwisie lub czasem nawet w obsłudze Klienta
– porównujemy wyniki z danym segmentem rynku
po prostu – mierzymy skuteczność, wyciągamy wnioski i działamy

Kontrola i optymalizacja
Celem wszystkich zaawansowanej analizy jest optymalizacja prowadzonego konta Google Ads tak, aby prowadzone kampanie były możliwie najskuteczniejsze, a przy koszty pozyskiwania ruchu / Klientów i konwersji były najniższe.

Raportowanie
Dzielenie się efektami naszych działań jest dla nas bardzo ważne. Dlatego o realizowanych działaniach, ich efektach oraz wynikach regularnie informujemy Naszych Klientów za pośrednictwem szerokiego portfolio raportów, ale także Opiekun jest w stałym kontakcie z Państwem, aby wyjaśniać prowadzone działania, pomagać analizować raporty, rekomendować zmiany i odpowiednio korygować działania we współpracy z Klientem.

Zainteresowany współpracą?

Napisz, zadzwoń lub odwiedź oddział Business Sense w Warszawie. Usiądziemy i przy kawie lub herbacie niezobowiązująco porozmawiamy o tym, jak wykorzystać reklamę Google do poprawy widoczności Twojego serwisu w sieci.

Warszawa

ul. Górczewska 137
(2 piętro)
01-459 Warszawa
tel.: 22 636 52 63
warszawa@businesssense.pl

Łódź

ul. Gdańska 47/49 bud. C
90-729 Łódź
tel.: 509 476 373
fax: 42 230 21 26
lodz@businesssense.pl

Chorzów

ul. Katowicka 47
41-500 Chorzów
tel.: 506 184 275
fax: 32 743 91 32
slask@businesssense.pl