Kampanie Google Ads | Chorzów

adwords

partner-msp-3001

reklama-w-sieci

wideo

szopping

analitycs1

Szukasz pomysłu na skuteczną reklamę w sieci?

– dowiedz się więcej o najlepszej ofercie Ads w Chorzowie

Skuteczność reklamy nie jest wynikiem przypadku. Musi ona w odpowiednim czasie dotrzeć do odpowiedniej osoby, która ma określoną potrzebę. W przeciwnym razie nie przyniesie zamierzonego rezultatu – wzrostu sprzedaży. Na szczęście istnieje sposób takiego ukierunkowania przekazu reklamowego, żeby trafiał właśnie do tych odpowiednich osób z tą określoną potrzebą. Jaki to sposób?

Google Ads (wcześniej Adwords) – skuteczne ukierunkowanie przekazu reklamowego
Zalety kampanii Google Ads

Wśród głównych zalet Google Ads należy wskazać:

  • Preferencyjny system rozliczania – opłata jest pobierana wyłącznie za efekt, a więc przejście potencjalnego klienta na stronę www.
  • Skuteczne ukierunkowanie przekazu reklamowego – reklama jest widoczna w wynikach wyszukiwania Google dla danego zapytania, dzięki czemu dociera wyłącznie do potencjalnie zainteresowanych odbiorców.
  • Elastyczność kampanii – reklamodawca sam określa całościowy koszt kampanii, harmonogram wyświetlania reklam oraz wysokość budżetu dziennego.
  • Stały monitoring skuteczności – reklamodawca otrzymuje dokładne dane z przebiegu kampanii, włącznie z ilością wyświetleń reklam i liczbą przejść na stronę WWW.
Kompleksowe zarządzanie kampanią Ads – sprawdź ofertę Business Sense

Agencja Business Sense od lat z sukcesami zarządza kampaniami linków sponsorowanych Google AdWords w imieniu swoich klientów – przedstawicieli różnych branż. Największym atutem naszej oferty jest kompleksowa obsługa. Wspieramy Naszych Klientów na każdym etapie realizacji kampanii – od określenia jej celu, po rekomendację zmian, po wprowadzeniu których będzie jeszcze bardziej efektywna, a przede wszystkim skupiamy się na zaawansowanej analityce!

Planujesz uruchomienie kampanii linków sponsorowanych Google Ads i szukasz fachowej pomocy?
Sprawdź jak działamy!

W Business Sense kampanie Ads dzielimy na kolejne etapy:

  1. Określenie celu kampanii i weryfikacja jej potencjału.
  2. Opracowanie strategii reklamowej.
  3. Implementacja narzędzi Google.
  4. Uruchomienie kampanii Google Ads.
  5. Analiza i optymalizacja kampanii z wykorzystaniem narzędzi jak Google Analytics.
  6. Rekomendowanie zmian, które mogą dodatkowo wpłynąć na efektywność przedsięwzięcia.
  7. Raportowanie.

 

Jak działamy prowadząc kampanie Google Ads w Chorzowie?

Krok pierwszy: Jak zawsze zaczynamy od spotkania przy kawie lub herbacie, podczas którego analizujemy Listę Kontrolną. Zadaniem Listy Kontrolnej jest dostarczenie nam jak najwięcej informacji z zakresu:
· dotychczasowych działań e-marketingu oraz ich efektów,
· potencjału reklamy oraz konkurencyjności rynku,
· implementacji oraz poprawności konfiguracji narzędzi analitycznych,
· wizerunku firmy/marki w internecie.

Na podstawie zgromadzonych danych jesteśmy w stanie określić, co uda się osiągnąć, co może się udać i co w danym momencie jest nieosiągalne. Jesteśmy znani ze szczerości i transparentności, dlatego Klientów reprezentujących branże i działalności, dla których e-marketing nie jest skutecznym narzędziem promocji informujemy o tym od razu.

Krok drugi: Pora odstawić kubek z kawą i zakasać rękawy. A mówiąc poważnie, ustalić strategię działania w Google i wskazać obszary wymagające natychmiastowej poprawy, od których rozpoczniemy nasze działania. Strategia działania każdorazowo powstaje na bazie celów i wartości, które wypracowujemy wspólnie z przedstawicielem firmy Klienta.

Co obejmuje strategia działania?

W praktyce strategia działania obejmuje:
· analizę zakresu działalności i oferty Klienta w celu wskazania fraz kluczowych, które będą najbardziej optymalne w kontekście prowadzonej kampanii,
· podpięcie i konfigurację narzędzi analitycznych (Google Analytics i Google Tag Manager), a w przypadku sklepów internetowych wdrożenie analityki ecommerce, integrację z Google Shopping oraz implementację remarketingu dynamicznego,
· określenie obszarów dalszej analizy (co i jak będziemy mierzyć w ramach realizowanej usługi).

Krok trzeci: Kontrolujemy, analizujemy i optymalizujemy. To najdłuższy i najważniejszy etap realizacji kampanii Google Ads, w ramach którego poddajemy stałej weryfikacji i optymalizacji podejmowane działania. Ma to na celu ograniczenie kosztów pozyskania wartościowego ruchu na stronie www, przy jednoczesnym zwiększeniu widoczności serwisu w sieci i podniesieniu wskaźnika konwersji.

Kluczowe znaczenie dla weryfikacji i optymalizacji ma analiza kampanii w panelu Ads oraz Google Analytics.

Krok czwarty: Raportujemy.

Dzielenie się z Klientem podejmowanymi działaniami oraz osiąganymi wynikami jest dla nas bardzo ważne, nawet wówczas, gdy wyniki nie są oszałamiające… Dlatego Nasi Klienci stale otrzymują od nas raporty i zestawienia, dzięki którym na bieżąco mogą monitorować przebieg prowadzonej kampanii, co do kliknięcia 😊. Jesteśmy także zawsze w stałym kontakcie z naszym Klientami co wyróżnia nas spośród wielu konkurencyjnych firm.

Ps. Czy wspominaliśmy, że jesteśmy certyfikowanym Partnerem Google Premium?
To znaczy, że Nasi Specjaliści doskonale znają mechanizmy działania Google Ads i potrafią je skutecznie wykorzystywać, na Twoją korzyść oczywiście.

Brzmi interesująco? 😊

Warszawa

ul. Górczewska 137
(2 piętro)
01-459 Warszawa
tel.: 22 636 52 63
warszawa@businesssense.pl

Łódź

ul. Gdańska 47/49 bud. C
90-729 Łódź
tel.: 509 476 373
fax: 42 230 21 26
lodz@businesssense.pl

Chorzów

ul. Katowicka 47
41-500 Chorzów
tel.: 506 184 275
fax: 32 743 91 32
slask@businesssense.pl