E-commerce
Stworzenie sklepu internetowego, który rzeczywiście sprzedaje nasze produkty wymaga połączenia wysiłków programisty, grafika i specjalisty od e-marketingu.
Ich wiedza i doświadczenia pozwalają na uruchomienie platformy sprzedażowej, która wpisuje się w nawyki zakupowe internautów, w rezultacie umożliwiając uzyskanie naprawdę wysokich wskaźników sprzedaży.
Jako specjaliści od marketingu internetowego trafnie identyfikujemy potrzeby i oczekiwania użytkowników sieci, także pod względem funkcjonalności platform sprzedażowych typu e-commerce. To pozwala nam tworzyć rozwiązania dzięki którym, oferta lokalnych sklepów dociera do potencjalnych klientów z całego kraju.
Dlaczego warto nam zaufać?
Dostarczamy kompleksowe rozwiązania – sklepy internetowe odznaczające się łatwością i intuicyjnością obsługi po przysłowiowych obu stronach monitora. Z perspektywy potencjalnego klienta to atrakcyjne i nowoczesne serwisy umożliwiające szybkie wyszukanie pożądanego produktu i zlecenie płatności online (przelewem, kartą, blikiem). Z perspektywy administratora to proste w obsłudze narzędzie, które umożliwia efektywną prezentację produktów, szybką realizację zamówień oraz wygodny kontakt z klientem na każdym etapie procesu zakupowego i wsparcia posprzedażowego. Ale atrakcyjny wygląd i łatwa obsługa to zaledwie początek!
Żeby sprzedawać sklep internetowy musi być dostępny. O jego dostępności decyduje widoczność w sieci – tak w organicznych wynikach wyszukiwania popularnych wyszukiwarek internetowych, jak i mediach społecznościowych i innych kanałach komunikacji z potencjalnym klientem. To wymaga odpowiedniej optymalizacji serwisu oraz przygotowania i wdrożenia solidnego planu marketingowego i kampanii dedykowanych dla e-commerce.
Od projektu graficznego, po widoczność online
W ramach usług e-commerce zapewniamy m.in.:
- oryginalny projekt graficzny serwisu sprzedażowego,
- programowanie,
- unikalne opisy dla kategorii i poszczególnych produktów,
- optymalizację serwisu na potrzeby pozycjonowania,
- szkolenie z obsługi panelu administracyjnego.
W celu zwiększenia widoczności serwisu proponujemy również pozycjonowanie sklepu internetowego oraz obsługę dedykowanych kampanii promocyjnych w Google i wybranych mediach społecznościowych.
Case study
Pani Kinga
Pani Kinga to niezwykle aktywna mama energicznego przedszkolaka, z którą mamy przyjemność współpracować już od 3 lat. To wtedy, po wielu latach pracy w korporacji ubezpieczeniowej Pani Kinga postanowiła zmienić swoje życie i tworzyła sklep z ubrankami i akcesoriami dla dzieci na warszawskim Żoliborzu.
Od początku wspieraliśmy Panią Kingę w promocji jej sklepu w social mediach. Stworzyliśmy również stronę internetową, a której Pani Kinga prezentowała dostępne w sklepie produkty dziecięce.
Nasze działania pozycjonerskie i reklamowe w wyszukiwarce Google, wraz z bogatą i atrakcyjną ofertą sklepu Pani Kingi dawały świetne efekty. Sklep szybko zgromadził stałą klientelę wśród młodych rodziców, a także… zakochanych w swoich wnuczkach babć.
A potem nadszedł rok 2020, a wraz z nim pandemia covid-19. Wprowadzone ograniczenia w kontaktach społecznych dotknęły niemal każdą branżę. Na szczęście Pani Kinga zadziałała szybko – idąc za naszymi radami podjęła decyzję o uruchomieniu sklepu internetowego.
W tym trudnym dla wszystkich czasie, dokładaliśmy wszelkich starań, aby wspierać naszych Klientów. Działaliśmy tak szybko, jak tylko było to możliwe. Stworzyliśmy dla Pani Kingi sklep online i przeszkoliliśmy ją z obsługi panelu administracyjnego. Dzięki temu sama może dodawać nowe produkty do sklepu i z łatwością realizować zamówienia. Sklep internetowy Pani Klingi wystartował z solidnym wsparciem kampanii dedykowanych dla e-commerce.
Pani Kinga mogła kontynuować sprzedaż swoich produktów. Poszerzyła także ofertę o delikatne środki czystości oraz produkty do dezynfekcji, których mogły bezpiecznie używać również mamy najmłodszych i wrażliwych maluszków.
Klienci Pani Kingi mogą w dalszym ciągi zaopatrywać się u niej, i to bez obaw, że ubranka czy zabawki były wcześniej dotykane przez szereg obcych dłoni. Co ważne, grono klientów sklepu się poszerzyło. W końcu i z Gdyni na warszawski Żoliborz nie było zbyt daleko. Dzisiaj Pani Kinga działa lokalnie i globalnie, bez obaw patrząc w przyszłość swojego biznesu.