Business Sense Google Ads Pozycjonowanie

Google Premium Partner | Pozycjonowanie, Google Ads, Social Media
  • strona główna
    • Google promuje strony mobilne

      Wczoraj Google wprowadziło najważniejszą od lat zmianę w algorytmie swojej wyszukiwarki. Według nowych wytycznych Google w wynikach wyszukiwania promować będzie strony przystosowane do urządzeń mobilnych.
      Czytaj więcej

      Nowy algorytm Google już 21 kwietnia

      Już 21. kwietnia czeka nas kolejna zmiana w algorytmie wyszukiwarki Google. Tym razem zmiany mają dotyczyć witryn nieposiadających wersji mobilnych. Nowy algorytm nie wpłynie jednak na
      Czytaj więcej

      Reklama internetowa w 2015 roku

      Co przyniesie przyszły rok na rynku reklamy w sieci? Jak przewidują eksperci, utrzyma się tendencja wzrostowa w zakresie wydatków w branży reklamy online – nadal
      Czytaj więcej
  • O firmie
    • Certyfikaty i referencje
    • Partnerzy
    • ABC – e-marketingu
    • Definicje pojęć e-marketingowych
    • Praca
    • Blog SEO
  • Usługi reklamowe
    • Adwords
      • Kampanie Google Ads 🆗🚀💰 | Warszawa🆕2️⃣2️⃣ 6️⃣3️⃣6️⃣ 5️⃣2️⃣ 6️⃣3️⃣
      • Kampanie Google Ads | Łódź
      • Kampanie Google Ads | Chorzów
      • Kampanie Google Ads | Katowice
      • Kampanie Google AdWords – cennik
    • Pozycjonowanie – innowacyjna oferta SEO 🔝
    • Pozycjonowanie
      • Pozycjonowanie stron internetowych❗💯 | Warszawa
      • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) Łódź
      • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) Chorzów
      • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) Katowice
      • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) – cennik
    • Content marketing
    • Strony internetowe
    • Kampanie remarketingowe
    • Social media
    • Buzz marketing
    • Street View Trusted
    • Google Analytics
  • Kontakt
  • English

Widoczność – co to jest i jak ją sprawdzać?

19 stycznia, 2017

Widoczność oznacza dostępność domeny po frazach kluczowych niezależnie od pozycji, którą zajmuje wynik na liście wyników wyszukiwania – tłumaczy Kamil Usiądek, porduct manager odpowiedzialny za Google Analytics w firmie Business Sense Agencja SEM. Mówiąc nieco bardziej ogólnie, widoczność strony – często nazywana również dostępnością strony w sieci – to jej „bycie” na liście wyników wyszukiwania dla danych zapytań składanych przez internautów w wyszukiwarce.

Jak sprawdzać widoczność strony?

Widoczność naszej witryny w Internecie możemy zweryfikować przy pomocy różnych narzędzi. Jednym z najpopularniejszych, a jednocześnie najbardziej miarodajnych jest obecnie SEMSTORM. SEMSTORM to narzędzie, które umożliwia kompleksowe planowanie i monitorowanie działań SEO oraz skuteczną optymalizację serwisu i analizę konkurencyjnych stron.

  • Widoczność w SEMSTORM

Widoczność weryfikowana przy pomocy SEMSTORM odzwierciedla to, dla jak „szerokiej” publiczności widoczna jest dana witryna internetowa. Do wyliczenia tego parametru program wykorzystuje pozycję słów kluczowych oraz ogólną liczbę wyszukiwań.

  • Widoczność w Google

Czasami zdarza się, że strona internetowa jest niewidoczna dla Google i dlatego w ogóle nie pojawia się w wynikach wyszukiwania. Widoczność witryny dla wyszukiwarki Google można sprawdzić, sprawdzając czy dany serwis znajduje się w indeksie Google. W tym celu należy wpisać site:nazwadomeny.pl lub w pole wyszukiwania w Google. Trzeba przy tym uważać, żeby między operatorem „site:” a nazwą domeny nie wstawić spacji.

Dlaczego widoczność witryny jest ważna?

Strony widoczne na dalekich pozycjach w wynikach wyszukiwania dla danego zapytania mają niską widoczność, a więc docierają do niewielkiej publiczności. Analogicznie widoczność stron z pierwszych miejsc wyników wyszukiwania jest określana mianem wysokiej, gdyż te serwisy potencjalnie docierają do szerokiej publiczności. Warto przy tym pamiętać, iż wysoka widoczność strony dla jednej frazy może nie kompensować niskiej widoczności tej samej strony dla innych fraz. Dlatego podejmując działania SEO powinniśmy dążyć do uzyskania jak największej widoczności witryny dla wszystkich istotnych dla niej słów i fraz kluczowych.

Można zatem powiedzieć, że widoczność witryny rozumiana jako jej dostępność dla szerokiej publiczności odgrywa kluczową rolę w procesie sprzedaży towarów i usług. Dzieje się tak, ponieważ nawet najlepiej zaprojektowana i wykonana witryna nie będzie przynosiła zysków, jeśli będzie niewidoczna dla internautów.

Słowa i frazy kluczowe – jak wybrać?
Analiza konkurencji
Business Sense Google Ads Pozycjonowanie © 2021 • Polityka prywatności