Business Sense Google Ads Pozycjonowanie

Google Premium Partner | Pozycjonowanie, Google Ads, Social Media
  • strona główna
    • Google promuje strony mobilne

      Wczoraj Google wprowadziło najważniejszą od lat zmianę w algorytmie swojej wyszukiwarki. Według nowych wytycznych Google w wynikach wyszukiwania promować będzie strony przystosowane do urządzeń mobilnych.
      Czytaj więcej

      Nowy algorytm Google już 21 kwietnia

      Już 21. kwietnia czeka nas kolejna zmiana w algorytmie wyszukiwarki Google. Tym razem zmiany mają dotyczyć witryn nieposiadających wersji mobilnych. Nowy algorytm nie wpłynie jednak na
      Czytaj więcej

      Reklama internetowa w 2015 roku

      Co przyniesie przyszły rok na rynku reklamy w sieci? Jak przewidują eksperci, utrzyma się tendencja wzrostowa w zakresie wydatków w branży reklamy online – nadal
      Czytaj więcej
  • O firmie
    • Certyfikaty i referencje
    • Partnerzy
    • ABC – e-marketingu
    • Definicje pojęć e-marketingowych
    • Praca
    • Blog SEO
  • Usługi reklamowe
    • Adwords
      • Kampanie Google Ads 🆗🚀💰 | Warszawa🆕2️⃣2️⃣ 6️⃣3️⃣6️⃣ 5️⃣2️⃣ 6️⃣3️⃣
      • Kampanie Google Ads | Łódź
      • Kampanie Google Ads | Chorzów
      • Kampanie Google Ads | Katowice
      • Kampanie Google AdWords – cennik
    • Pozycjonowanie – innowacyjna oferta SEO 🔝
    • Pozycjonowanie
      • Pozycjonowanie stron internetowych❗💯 | Warszawa
      • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) Łódź
      • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) Chorzów
      • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) Katowice
      • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) – cennik
    • Content marketing
    • Strony internetowe
    • Kampanie remarketingowe
    • Social media
    • Buzz marketing
    • Street View Trusted
    • Google Analytics
  • Kontakt
  • English

Ważne zmiany w Google. Pingwin – co to?

12 kwietnia, 2017

Pingwin to algorytm Google odpowiedzialny za zwalczanie niedozwolonych sposobów linkowania stron www. Przed ostatnią aktualizacją algorytm karał strony korzystające z backlinków oraz innych zabronionych metod pozyskiwania zewnętrznych odnośników spadkiem pozycji witryny w wynikach wyszukiwania. Witryny ukarane przez Pingwina 3.0 musiały czekać na zdjęcie filtra i możliwość odzyskania pierwotnej widoczności w sieci aż do wdrożenia kolejnej wersji algorytmu, co zajęło Google prawie dwa lata.

Pingwin 4.0 – Jakie zmiany przyniesie aktualizacja?

W odróżnieniu od swojego poprzednika Pingwin 4.0 działa w czasie rzeczywistym. Oznacza to, że ukarana strona nie musi czekać do kolejnej aktualizacji algorytmu, żeby filtr mógł zostać zdjęty. Ale to nie jedyna korzyść z nowego Pingwina.

Okazało się bowiem, że Pingwin 4.0 działa zupełnie inaczej niż poprzednie wersje algorytmu i zdaje się uwzględniać fakt, iż niektóre witryny padają ofiarami działań hakerów oraz nieuczciwych SEOwców.

Nie taki Pingwin straszny…

Aktualizacja Pingwina, której obawiało się wielu właścicieli witryn oraz webdeveloperów i specjalistów SEO okazała się bardzo korzystna. Zmiany na lepsze odczuły szczególnie ofiary nieuczciwych praktyk – właściciele serwisów, które były infekowane w celu pozyskania dodatkowych odnośników oraz niczego nieświadomi  klienci nieetycznych SEOwców, którzy korzystali z niedozwolonych sposobów linkowania stron dla szybszych efektów pozycjonowania.

Podsumujmy

  • Pingwin 4.0 to najnowsza aktualizacja algorytmu odpowiedzialnego za wykrywanie i zwalczanie niedozwolonych sposobów linkowania stron www.
  • Aktualizacja algorytmu działa w czasie rzeczywistym, co oznacza, iż właściciele „ukaranych” witryn nie będą musieli czekać do kolejnej aktualizacji Pingiwna, żeby odzyskać widoczność w sieci.
  • Nowy Pingwin nie obniża pozycji strony internetowej po wykryciu spamowych backlinków, ale je ignoruje. W konsekwencji w rankingach spadają strony, które korzystały z niedozwolonych linków do zwiększenia swojej widoczności w sieci.
Infekcja strony a utrata klientów
Geolokalizacja – dlaczego jest tak ważna?
Business Sense Google Ads Pozycjonowanie © 2021 • Polityka prywatności