Business Sense Google Ads Pozycjonowanie

Google Premium Partner | Pozycjonowanie, Google Ads, Social Media
  • strona główna
    • Google promuje strony mobilne

      Wczoraj Google wprowadziło najważniejszą od lat zmianę w algorytmie swojej wyszukiwarki. Według nowych wytycznych Google w wynikach wyszukiwania promować będzie strony przystosowane do urządzeń mobilnych.
      Czytaj więcej

      Nowy algorytm Google już 21 kwietnia

      Już 21. kwietnia czeka nas kolejna zmiana w algorytmie wyszukiwarki Google. Tym razem zmiany mają dotyczyć witryn nieposiadających wersji mobilnych. Nowy algorytm nie wpłynie jednak na
      Czytaj więcej

      Reklama internetowa w 2015 roku

      Co przyniesie przyszły rok na rynku reklamy w sieci? Jak przewidują eksperci, utrzyma się tendencja wzrostowa w zakresie wydatków w branży reklamy online – nadal
      Czytaj więcej
  • O firmie
    • Certyfikaty i referencje
    • Partnerzy
    • ABC – e-marketingu
    • Definicje pojęć e-marketingowych
    • Praca
    • Blog SEO
  • Usługi reklamowe
    • Adwords
      • Kampanie Google Ads 🆗🚀💰 | Warszawa🆕2️⃣2️⃣ 6️⃣3️⃣6️⃣ 5️⃣2️⃣ 6️⃣3️⃣
      • Kampanie Google Ads | Łódź
      • Kampanie Google Ads | Chorzów
      • Kampanie Google Ads | Katowice
      • Kampanie Google AdWords – cennik
    • Pozycjonowanie – innowacyjna oferta SEO 🔝
    • Pozycjonowanie
      • Pozycjonowanie stron internetowych❗💯 | Warszawa
      • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) Łódź
      • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) Chorzów
      • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) Katowice
      • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) – cennik
    • Content marketing
    • Strony internetowe
    • Kampanie remarketingowe
    • Social media
    • Buzz marketing
    • Street View Trusted
    • Google Analytics
  • Kontakt
  • English

Komu warto powierzyć SEO swojej witryny?

1 marca, 2017

Wybór dobrej agencji SEO to połowa sukcesu, ale nawet najlepsi specjaliści w branży nie osiągną oczekiwanych rezultatów bez Twojej pomocy. Dlatego jeśli nie masz czasu na kontakt z przedstawicielem agencji to wstrzymaj się z zatrudnieniem firmy SEO. Efektów pozycjonowania i tak nie będzie, a Ty możesz stracić nie tylko pieniądze, ale co gorsza zaufanie do branży.

Jak wybrać dobrą agencję SEO?

Pierwsza zasada wyboru dobrej agencji SEO mówi: „Spiesz się powoli”. Co to oznacza? Tylko tyle, że wybór naprawdę dobrej agencji wymaga czasu i zaangażowania. Rzucanie się na ofertę tylko dlatego, że była najtańsza lub obiecywała efekty w najkrótszym czasie nie ma sensu. Porównaj oferty i referencje co najmniej kilku firm. Zwróć się do nich z zapytaniem i sprawdź jak działają. Tylko w ten sposób dowiesz się, czy warto im zaufać.

Jak to zrobić?

Wyślij ogólne i stosunkowo lakoniczne zapytanie o ofertę pozycjonowania. W mailu do firmy podaj adres strony i zasugeruj słowa lub frazy kluczowe, które wydają Ci się odpowiednie do promocji Twojego serwisu. Jeśli w odpowiedzi na taki e-mail otrzymasz ofertę z gotową wyceną i wzorem umowy współpracy miej świadomość, że firma, do której właśnie trafiłeś skupia się wyłącznie na mechanicznym podniesieniu pozycji strony w wynikach wyszukiwania.

Druga zasada wyboru dobrej agencji SEO mówi: „Szukaj partnera, nie usługodawcy”. Dobra agencja SEO zarabia z Tobą, a nie na Tobie. Czym to się przejawia? Przede wszystkim dbałością o Twoich użytkowników. Agencja SEO, która sprawdza, czy użytkownicy są zadowoleni z kontaktu z witryną i podpowiada, co można zmienić, aby korzystanie z niej było jeszcze łatwiejsze i przyjemniejsze to dobry partner dla Twojego biznesu.

Czego możesz oczekiwać od dobrej agencji SEO?

  • Pytań dotyczących Twojego biznesu, których najprawdopodobniej sam nigdy sobie nie zadawałeś. Dobra agencja SEO będzie chciała poznać specyfikę Twojej firmy oraz branżę, w której działasz, a także Twoje cele i oczekiwania względem podejmowanych działań marketingowych. Tylko w ten sposób eksperci będą mogli odpowiednio zaprojektować i zoptymalizować kampanię promocyjną online.
  • Propozycji wprowadzenia zmian na stronie internetowej lub nawet całkowitej jej zmiany. Specjalista SEO patrzy na Twoją stronę przez dwa pryzmaty – wymogów wyszukiwarki internetowej i oczekiwań użytkowników. Dzięki temu może zaproponować zmiany, które przyniosą podwójną korzyść – zwiększą widoczność serwisu w Internecie, jednocześnie podnosząc jego potencjał sprzedażowy.
  • Audytu strony (często niejednego), który pozwoli określić mocne i słabe strony Twojego serwisu, a także zarekomendować działania naprawcze. Większość dobrych agencji SEO nie rozpoczyna współpracy z klientem bez wykonania audytu jego strony. Pozycjonowanie serwisu bez jego analizy (audytu) przypomina przepisywanie lekarstw pacjentowi, którego się nie zbadało i rzadko prowadzi do czegoś dobrego.
  • Stałego kontaktu z przedstawicielem firmy (Tobą lub Twoim pracownikiem).

Skuteczne SEO bazuje na znajomości metod i technik optymalizacji serwisów internetowych, znajomości specyfiki branży klienta oraz stałej współpracy między ekspertem SEO o klientem. Dlatego dobra agencja SEO będzie dążyła do stałej i płynnej wymiany informacji między jej pracownikami a pracownikami Twojej firmy.

Pamiętajmy również o tym, że sami często obniżamy potencjał SEO swoich witryn poprzez wyłączanie firm SEO z całokształtu działań marketingowych lub ślepe bronienie dostępu do danych dotyczących chociażby sposobu prowadzenia biznesu. – przypomina Kamil Usiądek, porduct manager odpowiedzialny za Google Analytics w firmie Business Sense Agencja SEM.

„Content is king” – Dlaczego eksperci załamują ręce?
Ruch organiczny – co, jak i dokąd?
Business Sense Google Ads Pozycjonowanie © 2021 • Polityka prywatności