Agencje marketingu internetowego z natury rzeczy zajmują się pozycjonowaniem. Jedni są w swoich działaniach bardziej skuteczni, drudzy mniej… Jak wybrać tych najlepszych i co zrobić, żeby współpraca z agencją SEM była przyjemna?

Usługi SEO

Pozycjonowanie to skomplikowany proces, którego celem jest poprawa widoczności i dostępności witryny internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania wybranej wyszukiwarki internetowej.

Oczywiście większość z nas skupia się na osiąganiu jak najwyższych wyników w wyszukiwarce Google. Nie zmienia to jednak faktu, że działania SEO dotyczą wszystkich wyszukiwarek internetowych. Prowadzone właściwie poprawią widoczność witryny w Bing, Yahoo, MSN i innych.

Dlaczego warto zdobywać pozycje z nami?

Jeśli przygotowywać się do wyścigu, to z najlepszymi! Tylko skąd pewność, że wybrana przez nas Agencja SEM jest rzeczywiście najlepsza?! Jednym z czynników decydujących o skuteczności prowadzonych działań jest doświadczenie. Nasze jest bogate, dzięki czemu mieliśmy okazję wiele się nauczyć.

Zrealizowaliśmy ponad 5 000 projektów, z których aż 70% osiągnęło wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania Google i innych wyszukiwarek internetowych. Nasze działania opieramy o bezpieczne techniki, dzięki czemu nie musimy się obawiać nagłych spadków pozycji obsługiwanych witryn. (Google kara tak witryny pozycjonowane przy pomocy nieetycznych metod i technik SEO).

Co ważne, nasze działania nie generują ruchu, ale ruch wysokiej jakości. Taki, który przekłada się na rzeczywistą sprzedaż towarów i usług oraz wzrost liczby klientów zainteresowanych nawiązaniem współpracy.

Bezpłatna wycena

Forma współpracy

Podczas gdy inne agencje wiążą Klientów ze sobą długoterminowymi umowami, my niezmiennie wierzymy w partnerską współpracę. Zamiast cyrografów oferujemy faktyczne efekty działań, które w każdej chwili możesz omówić ze swoim Opiekunem Klienta. Podobnie jak wszelkie zmiany niezbędne w strategii pozycjonowania Twojego serwisu (np. te wynikające z rozszerzenia dotychczasowej oferty). Twój Opiekun jest człowiekiem z krwi i kości, możesz do niego zadzwonić, wysłać maila – odpowie szybko, a jak czegoś nie będzie wiedział powie Ci o tym i postara się jak najszybciej wrócić z wyczerpującą odpowiedzią.
Dla nas na pierwszym miejscu jesteś PARTNEREM, a dopiero później płatnikiem. Zależy nam na tym, żeby działania istotne dla Twojego biznesu nie były realizowane za Twoimi plecami. Dlatego z przyjemnością odpowiadamy na wszystkie pytania, a w razie potrzeby cierpliwie tłumaczymy zawiłości procesu pozycjonowania. (W końcu nie musisz być ekspertem, skoro masz nas!)

Narzędzia, czyli jak działamy?

Sekretem naszego sukcesu jest pokora. Nigdy nie powiedzieliśmy sobie, że o pozycjonowaniu wiemy już wszystko, w związku z czym stale poszerzamy wiedzę i nieustannie testujemy nowe narzędzia, dzięki którym serwisy naszych Klientów mogą osiągać coraz wyższe wyniki w popularnych wyszukiwarkach internetowych. Na każdy mały sukces pracuje Zespół Fachowców Produktowych, którzy obok znajomości zawiłości pozycjonowania mogą się poszczycić ogromną wiedzą z zakresu różnych branż. 

Naszą współpracę rozpoczynamy od analizy Twojej strony WWW. Korzystamy w tym celu z najczęściej wyszukiwanych w Google słów kluczowych. Analizujemy konkurencję i proponujemy frazy, od których chcielibyśmy zacząć pracę. Nasze działania będą widoczne na stronie, chociażby w postaci artykułów i linków, ale najważniejsze będzie się działo za kulisami (tzw. działania off-page). Kiedy strona osiągnie pozycję docelową będziemy ją utrzymywać – fachowo określa się ten zabieg utrzymywaniem witryny w wynikach. 

Konieczność utrzymywania witryny w wynikach nie jest spowodowana jakością warsztatu SEO danej agencji, ale specyfiką usługi. Skuteczne pozycjonowanie jest procesem ciągłym, który wymaga monitorowania pozycji strony i szybkiego reagowania na wszelkie ruchy konkurencji. I tak właśnie je traktujemy. Wiemy, że określona pozycja w wynikach wyszukiwania nie została nam dana na zawsze, dlatego cały czas pracujemy nad jej utrzymaniem i/lub podniesieniem.

Case study

Pan Adam



Pan Adam prowadzi firmę specjalizującą się w sprzedaży i obróbce konglomeratu. Od pewnego czasu obserwuje spadek liczby nowych klientów. Obecnie z usług firmy korzystają prawie wyłącznie klienci z polecenia – rodzina, przyjaciele i znajomi dotychczasowych klientów.

Starając się wyjaśnić przyczynę spadku zainteresowania produktami i usługami wśród nowych Klientów Pan Adam odwiedza stronę WWW swojej firmy. Strona jest czytelna i wizualnie atrakcyjna – nie może odstraszać klientów, ale z jakiegoś powodu nie nakłania ich do kontaktu.


Wiedząc, że problem leży w stronie WWW, Pan Adam umówił się na spotkanie z agencją SEM (czyli z nami ☺ ). Już w trakcie spotkania dowiedział się, dlaczego nowi klienci nie są zainteresowani jego ofertą – przyczyną jest bardzo mała widoczność witryny w wynikach wyszukiwania Google.


Nasze działania pozwoliły znacząco zwiększyć widoczność strony w sieci – dla wielu fraz awans wyniósł o 90 i więcej oczek. W rezultacie ruch na stronie wzrósł o 1524%, a aktualna skuteczność wypozycjonowania fraz wynosi 90%, co jest rewelacyjnym wynikiem w SEO.

Dzięki optymalizacji strony Pan Adam dociera ze swoją ofertą do szerokiego grona potencjalnie zainteresowanych klientów, którzy bez trudu mogą znaleźć stronę jego firmy online korzystając z prostych fraz kluczowych jak "blaty z konglomeratu".
Poprzedni
Następny

Pani Ania



Pani Ania prowadzi sieć sklepów z wózkami i akcesoriami dla dzieci. Obok sklepów stacjonarnych zajmuje się także sprzedażą online. Niestety jej e-sklep nie działa tak, jakby sobie tego życzyła.


W poszukiwaniu pomocy Pani Ania trafiła do nas. Problemem okazała się widoczność sklepu internetowego, która wymagała znacznej poprawy. W tym celu przeprowadziliśmy optymalizację witryny i wzbogaciliśmy sklep o powiązany tematycznie oryginalny content – opisy produktów, artykuły blogowe.

W rezultacie naszych działań ruch z wyszukiwarki od początku 2019 roku wzrósł o 500%. Dla Pani Ani, zwłaszcza w okresie pandemii, oznaczało to możliwość prowadzenia bezpiecznej sprzedaży online i faktycznego generowania zysków.


W tej chwili prowadzimy działania SEO, których celem jest wzrost widoczności serwisu, przy czym skuteczność w wypozycjonowaniu najważniejszych fraz wynosi aktualnie aż 88%. Oznacza to, że potencjalni klienci nie muszą szukać sklepu Pani Ani w sieci, ponieważ jest on widoczny w odpowiedzi na zapytania wpisywane przez nich w okno wyszukiwarki.
Poprzedni
Następny

realizowaliśmy projekty m.in. dla: