ABC e-marketingu

blog-lupa-adwords

AdWords, czyli daj się wyszukać w Internecie

Działania pozycjonerskie nie zawsze przynoszą spodziewane efekty, a konkurencja nie śpi. Co zrobić, aby strona Twojej firmy była na pierwszym miejscu w wyszukiwarce? Pomogą w tym reklamy Google AdWords. Usługa ta, oferując reklamę skrojoną na miarę potrzeb klientów, kieruje odpowiednich użytkowników na firmowe strony i tym samym przyczynia się do zwiększenia sprzedaży. Czym jest reklama
Czytaj więcej
blog-content

Content Marketing – treści, które służą marce

Marki dostarczają swoim konsumentom najróżniejszych treści – artykuły, a nawet całe portale tematyczne, filmiki wideo rozpowszechniane wiralowo – które nie zawsze mają przekaz sprzedażowy. Jakie korzyści dla marek niesie content marketing? Co dokładnie kryje się pod tym pojęciem? Content marketing to zespół działań mających na celu stworzenie lub wzmocnienie wizerunku firmy w Internecie. Zwykle za
Czytaj więcej
blog-like

Jak wypromować fanpage na Facebooku?

Samo posiadanie firmowego fanpage’a na portalu społecznościowym to dopiero początek. Niestety, przy dużej konkurencji na rynku oraz spadkach zasięgu organicznego postów, aby zostać zauważonym na Facebooku niezbędna staje się płatna promocja. Czy promowanie wpisów i fanpage’y na Facebooku to już konieczność? Promowanie wpisów, a także samych markowych stron, stało się niezbędne, aby zostać zauważonym na
Czytaj więcej
blog-google-zakupy

Google Zakupy – promuj swoją ofertę!

Zakupy wprost z wyszukiwarki internetowej? Dzięki kampaniom produktowym Google Zakupy klienci po wpisaniu zapytania mogą od razu zobaczyć twoje produkty i porównać je z ofertą konkurencji. Na czym dokładnie polega usługa reklamy z listą produktów? Zakupy Google to rodzaj reklamy w wyszukiwarce Google przeznaczony do promowania asortymentu sklepów internetowych. Są to tzw. kampanie produktowe –
Czytaj więcej
blog-fb-profil

Profil na Facebooku – korzyści dla firmy

Coraz więcej firm zaczyna prowadzić profile na portalach społecznościowych, w tym głównie na Facebooku. Największe marki nie szczędzą nakładów finansowych na kampanie social media. Jednak czy tego typu działalność sprawdzi się w każde branży? Jakie korzyści może to przynieść firmie? W dobie marketingu internetowego posiadanie profilu na Facebooku jest niemalże koniecznością, jednak dużo zależy tutaj
Czytaj więcej
bmwinstagram

Instagram – więcej niż 1000 słów

Obecność marek w social media w większości ogranicza się do Facebooka. Ostatnio coraz popularniejszy wśród firm staje się jednak serwis obrazkowy – Instagram. Czy jest to forma promocji odpowiednia dla każdej marki i czy rzeczywiście obraz wart jest więcej niż 1000 słów? Instagram jest portalem społecznościowym służącym wymianie ciekawych zdjęć między użytkownikami. Nie jest on
Czytaj więcej
pioro-1140x410

Bądź ekspertem w swojej branży – content marketing

Nieustanna aktualizacja algorytmów Google prowadzi do zmian w dziedzinie SEO, przez co pozycjonowanie staje się coraz bardziej naturalne. Na znaczeniu zyskują więc wartościowe teksty, które zainteresują potencjalnych klientów firmy. Dlaczego warto zainwestować w content marketing? Artykuły tematyczne są korzystne dla marki nie tylko ze względu na SEO. Ciekawe treści zamieszczone na firmowej stronie internetowej nie
Czytaj więcej
blog-fb-foto

Business View zaprasza w wirtualną podróż przyszłości!

Każdy z nas zapewne nie raz miał okazję odbyć spacer wirtualny – czy to po hotelowych pokojach czy lożach w restauracji. Często jednak taka online’owa wędrówka dostępna jest jedynie na stronie danego lokalu, a dodatkowo jej poprawne działanie wymaga zainstalowania odpowiedniego oprogramowania. Firma Google wyszła naprzeciw zarówno firmom, jak i potencjalnym klientom i uruchomiła nową
Czytaj więcej
blog-seo

SEO, czyli jak być pierwszym w sieci?

Strona internetowa firmy to dziś konieczność i wie o tym każdy. Szukając firmy z danej branży czy konkretnej usługi najczęściej korzystamy właśnie z sieci. Jak więc sprawić, aby nasza firmowa strona pokazywała się jak najwyżej w wynikach wyszukiwarki internetowej? Jak być pierwszym w sieci i przyciągać klientów? Może w tym pomóc pozycjonowanie witryny. Co się
Czytaj więcej
limit-fakturowy

Limit fakturowy – czy to się opłaca?

Firmy, które dopiero zaczynają przygodę z pozycjonowaniem swojej witryny mają często obawy związane z tą usługą. Trudności nastręcza m.in. wybór odpowiednich fraz oraz ilości środków, jakie należy przeznaczyć na odpowiednie ich wypozycjonowanie. Limit fakturowy w oferowanej przez Business Sense usłudze SEO jest gwarancją bezpieczeństwa dla klientów. Pozycjonowanie jest usługą bardzo dynamiczną. Często dzieje się tak,
Czytaj więcej
video

Treści wideo w służbie marce

Dziś, dzięki Internetowi, komunikacja marki z klientami stała się dużo bardziej dynamiczna. Odbiorcy przyzwyczaili się już do nietypowych niegdyś form przekazu i preferują taki typ komunikacji. Dlatego właśnie firmowe produkcje wideo są świetnym pomysłem na promocję marki. Jak powszechnie wiadomo, obrazy są łatwiejsze w odbiorze niż tekst. Markowe filmiki wideo mogą być nie tylko narzędziem
Czytaj więcej