Business Sense Google Ads Pozycjonowanie

Google Premium Partner | Pozycjonowanie, Google Ads, Social Media
  • strona główna
    • Google promuje strony mobilne

      Wczoraj Google wprowadziło najważniejszą od lat zmianę w algorytmie swojej wyszukiwarki. Według nowych wytycznych Google w wynikach wyszukiwania promować będzie strony przystosowane do urządzeń mobilnych.
      Czytaj więcej

      Nowy algorytm Google już 21 kwietnia

      Już 21. kwietnia czeka nas kolejna zmiana w algorytmie wyszukiwarki Google. Tym razem zmiany mają dotyczyć witryn nieposiadających wersji mobilnych. Nowy algorytm nie wpłynie jednak na
      Czytaj więcej

      Reklama internetowa w 2015 roku

      Co przyniesie przyszły rok na rynku reklamy w sieci? Jak przewidują eksperci, utrzyma się tendencja wzrostowa w zakresie wydatków w branży reklamy online – nadal
      Czytaj więcej
  • O firmie
    • Certyfikaty i referencje
    • Partnerzy
    • ABC – e-marketingu
    • Definicje pojęć e-marketingowych
    • Praca
    • Blog SEO
  • Usługi reklamowe
    • Adwords
      • Kampanie Google Ads 🆗🚀💰 | Warszawa🆕2️⃣2️⃣ 6️⃣3️⃣6️⃣ 5️⃣2️⃣ 6️⃣3️⃣
      • Kampanie Google Ads | Łódź
      • Kampanie Google Ads | Chorzów
      • Kampanie Google Ads | Katowice
      • Kampanie Google AdWords – cennik
    • Pozycjonowanie – innowacyjna oferta SEO 🔝
    • Pozycjonowanie
      • Pozycjonowanie stron internetowych❗💯 | Warszawa
      • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) Łódź
      • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) Chorzów
      • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) Katowice
      • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) – cennik
    • Content marketing
    • Strony internetowe
    • Kampanie remarketingowe
    • Social media
    • Buzz marketing
    • Street View Trusted
    • Google Analytics
  • Kontakt
  • English

Jak tworzyć strony przyjazne SEO?

26 kwietnia, 2017

Kluczem do tworzenia stron określanych mianem SEO friendly jest zrozumienie dwóch rzeczy. Po pierwsze Google to tylko algorytm, który nie zna naszej firmy oraz specyfiki jej funkcjonowania. Po drugie SEO to zestaw technik optymalizacyjnych, których zadaniem jest pomóc Google w jak najlepszym zrozumieniu naszej strony i jej głównej tematyki.

Na co zwracać szczególną uwagę tworząc stronę przyjazną SEO?

Strony przyjazne SEO wyróżnia odpowiednia zawartość i jej właściwa organizacja, a także przestrzeganie technicznych aspektów optymalizacji. W związku z powyższym projektując stronę www warto zwrócić szczególną uwagę na:

  • JAKOŚĆ TREŚCI

Treści na stronie są skierowane przede wszystkim do użytkownika, a nie robotów Google. Dlatego powinny być oryginalne i interesujące oraz przyjemne w odbiorze. Unikaj nadużywania słów kluczowych i wynikających z tego koszmarków stylistyczno-językowych.

  • ORGANIZACJA TREŚCI

Treść na stronie powinna być przejrzysta i dobrze zorganizowana. Nikt nie lubi przedzierania się przez niekończące się elaboraty.

  • ODNOŚNIKI

Odwołując się do treści zamieszczonych w innych miejscach na stronie stosuj linkowanie wewnętrzne.

  • TREŚCI ZAMIAST GRAFIK

Nagłówki, linki, ważne hasła – wszystko, co określa tematyczność strony i pokazuje Google istotne treści zamieszczaj na stronie w postaci tekstu, a nie grafik.

  • AKTUALIZACJE

Bądź aktywny. Publikuj artykuły na swojej stronie www, posty w mediach społecznościowych i blogach eksperckich i linkuj. Google lubi, kiedy regularnie dostarczasz  mu nowe treści.

Istotne techniczne aspekty optymalizacji – czyli co?

Strony przyjazne SEO wyróżnia prawidłowa optymalizacja, podczas której zwrócono szczególną uwagę na:

  • META TAGI czyli OPIS STRONY WIDOCZNY DLA WYSZUKIWARKI

Powinien być napisany prosto i zawierać jasny przekaz.

  • NAGŁÓWKI OD H1 DO H6

Nagłówki H1 – H6 służą do uzyskania tematyczności danej witryny. Odpowiadają również za personalizację danej podstrony, dlatego ich właściwe uzupełnienie jest tak istotnym elementem optymalizacji. Głównym nagłówkiem jest H1 – to tutaj zamieszczamy tytuł podstrony, który jednocześnie powinien być skrótowym opisem jej zawartości. W kolejnych nagłówkach powinniśmy zawrzeć dodatkowe treści hierarchizując je od najważniejszych (w nagłówku H2) po najmniej istotne, ale  wciąż ważne (w nagłówku H6).

  • CZYTELNE ADRESY URL

Korzystając z sytemu zarządzania treścią CMS upewnijmy się, ze generuje on ładne, a zarazem przyjazne dla użytkownika i robotów Google adresy. Długie ciągi znaków i liczb nie ułatwiają pozycjonowania.

  • ŚCIĘŻKĘ POWROTU

Ścieżka powrotu (z angielskiego breadcrumbs) ułatwia i usprawnia poruszanie się nawet po bardzo rozbudowanym serwisie.

  • TEKSTU

Wytłuszczenia, kursywa i podkreślenia to narzędzia do formatowania treści, których nie powinieneś unikać. Warto jednak zastąpić popularny znacznik bold <b> xyz </b> znacznikiem strong <strong> xyz </strong>, który pozwala nie tylko zwrócić uwagę użytkowników na istotne treści, ale także robotów Google.

  • SITE MAP czyli MAPA STRONY

Bardziej rozbudowane serwisy mogą mieć problemy z indeksacją podstron. Żeby ich uniknąć wyposaż swoją stronę w mapę odnośników.

  • NIE TYLKO RESPONSYWNOŚĆ I MOBILNOŚĆ

W dobie stron responsywnych oraz lżejszych wersji mobilnych rozbudowanych serwisów nie zapominaj również o dostosowaniu strony do wymogów najpopularniejszych przeglądarek internetowych. Choć niektórym trudno w to uwierzyć, są na świecie internauci korzystający z innych przeglądarek niż Google e.

  • CZAS ŁADOWANIA

Dzisiaj przede wszystkim liczy się czas, również w przypadku ładowania stron www. Internauci często rezygnują z przeglądania danej strony, jeśli ich zdaniem „zamula” albo za długo się ładuje. Zadbaj o to, żeby Twoja strona ładowała się szybko – unikaj zbyt rozbudowanej grafiki, zmiennego tła oraz starych ciężkich czcionek.

  • REKLAMY

Jeśli zamieszczasz na swojej stronie reklamy rób to w sposób subtelny i niedrażniący użytkownika. Wyskakujące zewsząd pop-upy, które uniemożliwiają zapoznanie się z oryginalną treścią strony przynoszą skutek odwroty od zamierzonego.

  • CZARNE TECHNIKI SEO

Nie zamieszczaj w serwisie ukrytych treści. Ukrywanie na stronie treści dla robotów Google to niedozwolona praktyka pozycjonowania, która w dłuższej perspektywie czasu może wpłynąć na zmniejszenie widoczności Twojego serwisu online. Dbaj o to, żeby użytkownik po wejściu na stronę otrzymał dokładnie taką samą treść jak Google.

Geolokalizacja – dlaczego jest tak ważna?
Pozycjonowanie – co zrobić, żeby znaleźć się wysoko w Google?
Business Sense Google Ads Pozycjonowanie © 2021 • Polityka prywatności