Business Sense Google Ads Pozycjonowanie

Google Premium Partner | Pozycjonowanie, Google Ads, Social Media
  • strona główna
    • Google promuje strony mobilne

      Wczoraj Google wprowadziło najważniejszą od lat zmianę w algorytmie swojej wyszukiwarki. Według nowych wytycznych Google w wynikach wyszukiwania promować będzie strony przystosowane do urządzeń mobilnych.
      Czytaj więcej

      Nowy algorytm Google już 21 kwietnia

      Już 21. kwietnia czeka nas kolejna zmiana w algorytmie wyszukiwarki Google. Tym razem zmiany mają dotyczyć witryn nieposiadających wersji mobilnych. Nowy algorytm nie wpłynie jednak na
      Czytaj więcej

      Reklama internetowa w 2015 roku

      Co przyniesie przyszły rok na rynku reklamy w sieci? Jak przewidują eksperci, utrzyma się tendencja wzrostowa w zakresie wydatków w branży reklamy online – nadal
      Czytaj więcej
  • O firmie
    • Certyfikaty i referencje
    • Partnerzy
    • ABC – e-marketingu
    • Definicje pojęć e-marketingowych
    • Praca
    • Blog SEO
  • Usługi reklamowe
    • Adwords
      • Kampanie Google Ads 🆗🚀💰 | Warszawa🆕2️⃣2️⃣ 6️⃣3️⃣6️⃣ 5️⃣2️⃣ 6️⃣3️⃣
      • Kampanie Google Ads | Łódź
      • Kampanie Google Ads | Chorzów
      • Kampanie Google Ads | Katowice
      • Kampanie Google AdWords – cennik
    • Pozycjonowanie – innowacyjna oferta SEO 🔝
    • Pozycjonowanie
      • Pozycjonowanie stron internetowych❗💯 | Warszawa
      • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) Łódź
      • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) Chorzów
      • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) Katowice
      • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) – cennik
    • Content marketing
    • Strony internetowe
    • Kampanie remarketingowe
    • Social media
    • Buzz marketing
    • Street View Trusted
    • Google Analytics
  • Kontakt
  • English

Analiza konkurencji

23 stycznia, 2017

Zdaniem ekspertów SEO prawidłowo wykonana analiza konkurencji ma co najmniej trzy zalety:

Po pierwsze: pozwala oszacować koszty pozycjonowania danej witryny. Analiza dostarcza wiedzę na temat poziomu optymalizacji stron konkurentów Dzięki temu agencja SEO jest w stanie określić trudność pozycjonowania danej witryny oraz zakres prac niezbędnych do jej efektywnej optymalizacji.

Po drugie: pomaga przy tworzeniu listy słów i fraz kluczowych. Analiza dostarcza informacji na temat słów kluczowych używanych przez konkurencję, co znacząco ułatwia ocenę trafności wybranych słów kluczowych, a w razie potrzeby ich uzupełnienie o brakujące pozycje. Dodatkowo analiza pokazuje czy pozycjonowanie się na pewne frazy – zwłaszcza te bardzo konkurencyjne – ma sens.

Po trzecie: umożliwia zabezpieczenie witryny przed nieetycznymi działaniami konkurentów. Analiza konkurencji to nieocenione narzędzie do wykrywania nieetycznych działań wobec stron konkurentów, które – w późniejszym czasie – mogą zostać wymierzone również przeciwko naszej stronie. Świadomość, że działania z zakresu czarnego SEO dotykają strony internetowe firm działających w określonej branży umożliwia skuteczną obronę witryny przed atakami.

Jakie narzędzia można wykorzystać do analizy konkurencji?

Na rynku istnieje bardzo dużo narzędzi do kompleksowego wspierania działań SEO, w tym również do analizowania konkurencji. Część z nich jest bezpłatna, za korzystanie z pozostałych trzeba płacić. Jednak w większości przypadków dopiero po skorzystaniu z darmowego okresu próbnego, podczas którego możemy przetestować narzędzie i sprawdzić, czy odpowiada ono naszym potrzebom i oczekiwaniom. Szukając dobrego narzędzia do wspierania działań w wyszukiwarkach warto przetestować:

SEMstorm
Narzędzie pozwala zaplanować kampanię promocyjną online dostarczając danych do jej optymalizacji oraz umożliwiając stałe monitorowanie jej efektów. To także rozwiązanie umożliwiające weryfikację informacji dotyczących witryn konkurencji.

Senuto
Narzędzie wspierające działania SEO. , generowanie plików oraz innych elementów niezbędnych podczas jej pozycjonowania, wykonywanie operacji na słowach kluczowych i linkach oraz inne działania związane z pozycjonowaniem serwisu. W tym również analizę konkurencyjnych stron www.

Majestic
Wyszukiwarka marketingowa i SEO BackLink Checker. Narzędzie umożliwia weryfikację sposobu wzajemnego linkowania do siebie stron internetowych poprzez bazę danych linków integralnych.

Ahrefs
Narzędzie służące do analizy linków przychodzących. Obok weryfikacji liczby backlinków oraz domen linkujących program umożliwia pozyskiwanie szczegółowych informacji na temat rodzajów linków, anchorów oraz statystyk pozyskanych i utraconych backlinków. Ostatnia funkcja jest szczególnie interesująca ponieważ pozwala nie tylko sprawdzać na bieżąco, czy współpracujące serwisy nie usuwają linków, ale również analizować działania konkurencji poprzez śledzenie tempa i źródeł pozyskiwanych przez nią linków.

Widoczność – co to jest i jak ją sprawdzać?
Personalizacja wyników wyszukiwania Google – co to jest i od czego zależy?
Business Sense Google Ads Pozycjonowanie © 2021 • Polityka prywatności