Business Sense Google Ads Pozycjonowanie

Google Premium Partner | Pozycjonowanie, Google Ads, Social Media
  • strona główna
    • Google promuje strony mobilne

      Wczoraj Google wprowadziło najważniejszą od lat zmianę w algorytmie swojej wyszukiwarki. Według nowych wytycznych Google w wynikach wyszukiwania promować będzie strony przystosowane do urządzeń mobilnych.
      Czytaj więcej

      Nowy algorytm Google już 21 kwietnia

      Już 21. kwietnia czeka nas kolejna zmiana w algorytmie wyszukiwarki Google. Tym razem zmiany mają dotyczyć witryn nieposiadających wersji mobilnych. Nowy algorytm nie wpłynie jednak na
      Czytaj więcej

      Reklama internetowa w 2015 roku

      Co przyniesie przyszły rok na rynku reklamy w sieci? Jak przewidują eksperci, utrzyma się tendencja wzrostowa w zakresie wydatków w branży reklamy online – nadal
      Czytaj więcej
  • O firmie
    • Certyfikaty i referencje
    • Partnerzy
    • ABC – e-marketingu
    • Definicje pojęć e-marketingowych
    • Praca
    • Blog SEO
  • Usługi reklamowe
    • Adwords
      • Kampanie Google Ads 🆗🚀💰 | Warszawa🆕2️⃣2️⃣ 6️⃣3️⃣6️⃣ 5️⃣2️⃣ 6️⃣3️⃣
      • Kampanie Google Ads | Łódź
      • Kampanie Google Ads | Chorzów
      • Kampanie Google Ads | Katowice
      • Kampanie Google AdWords – cennik
    • Pozycjonowanie – innowacyjna oferta SEO 🔝
    • Pozycjonowanie
      • Pozycjonowanie stron internetowych❗💯 | Warszawa
      • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) Łódź
      • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) Chorzów
      • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) Katowice
      • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) – cennik
    • Content marketing
    • Strony internetowe
    • Kampanie remarketingowe
    • Social media
    • Buzz marketing
    • Street View Trusted
    • Google Analytics
  • Kontakt
  • English

Nowy algorytm Google już 21 kwietnia

7 lipca, 2015

Już 21. kwietnia czeka nas kolejna zmiana w algorytmie wyszukiwarki Google. Tym razem zmiany mają dotyczyć witryn nieposiadających wersji mobilnych. Nowy algorytm nie wpłynie jednak na pozycjonowanie na ekranach komputerów – będzie aktywny jedynie w wersjach mobilnych przeglądarki.

Jak zapowiadają eksperci Google, 21 kwietnia 2015 r. z najwyższych pozycji wyszukiwania znikną witryny, które nie wyświetlają się poprawnie na ekranach urządzeń mobilnych: smartfonach, tabletach, itp. Dzięki nowemu algorytmowi użytkownicy mobilni podczas wyszukiwania nie będą już natrafiać na witryny, które nie są przystosowane do ich urządzeń. W wynikach wyszukiwania mobilnej wyszukiwarki Google prezentowane będą jedynie strony responsywne (RWD) i specjalnie przygotowane mobilne wersje. Wcześniej do najpopularniejszej wyszukiwarki wprowadzono już wyróżnienia stron, które występują w wersji przystosowanej do smartfonów.

Mimo wcześniejszych domysłów opisywane ulepszenie wprowadzone zostanie jedynie w mobilnych wersjach wyszukiwarki. Wyniki wyszukiwania w desktopowej wyszukiwarce Google pozostaną takie same jak dotychczas.

To duża zmiana i mocne posunięcie ze strony Google, jednak z drugiej strony firma po raz pierwszy informuje o planowanych zmianach w algorytmie z tak dużym wyprzedzeniem, tym samym dając markom czas na dostosowanie stron www do wymagań mniejszych ekranów. Dzięki temu po wprowadzeniu zmian konkretne firmy nie znikną z pierwszych stron wyszukiwania na urządzeniach przenośnych.

Dodatkowo Google wprowadził także system do indeksowania aplikacji o nazwie App Indexing. Dzięki temu twórcy konkretnych aplikacji mogą umieszczać je w systemie, aby były one widoczne w wynikach wyszukiwania, podobnie jak w przypadku witryn internetowych.

Czy jeśli jednak ktoś nie posiada mobilnej wersji strony, to zmiany te będą rzeczywiście odczuwalne? Może się okazać, że niewiele się zmieni, bo z powodu braku przystosowania, jego strona i tak była omijana przez użytkowników smartfonów. Jednak brak mobilnej wersji witryny może być poważnym błędem, ponieważ rynek urządzeń przenośnych stanowi coraz większą część rynku reklamowego. Aktualnie ponad 40% Polaków posiada telefon typu „smartfon”, większość z dostępem do internetu. Tak więc nawet jeśli w tej chwili mobile nie jest priorytetem dla czyjegoś biznesu, to warto już w tej chwili pomyśleć o witrynie przystosowanej do przenośnych urządzeń, gdyż niedługo będzie ona nieodzowna.

Reklama internetowa w 2015 roku
Google promuje strony mobilne
Business Sense Google Ads Pozycjonowanie © 2021 • Polityka prywatności