Business Sense Google Ads Pozycjonowanie

Google Premium Partner | Pozycjonowanie, Google Ads, Social Media
  • strona główna
    • Google promuje strony mobilne

      Wczoraj Google wprowadziło najważniejszą od lat zmianę w algorytmie swojej wyszukiwarki. Według nowych wytycznych Google w wynikach wyszukiwania promować będzie strony przystosowane do urządzeń mobilnych.
      Czytaj więcej

      Nowy algorytm Google już 21 kwietnia

      Już 21. kwietnia czeka nas kolejna zmiana w algorytmie wyszukiwarki Google. Tym razem zmiany mają dotyczyć witryn nieposiadających wersji mobilnych. Nowy algorytm nie wpłynie jednak na
      Czytaj więcej

      Reklama internetowa w 2015 roku

      Co przyniesie przyszły rok na rynku reklamy w sieci? Jak przewidują eksperci, utrzyma się tendencja wzrostowa w zakresie wydatków w branży reklamy online – nadal
      Czytaj więcej
  • O firmie
    • Certyfikaty i referencje
    • Partnerzy
    • ABC – e-marketingu
    • Definicje pojęć e-marketingowych
    • Praca
    • Blog SEO
  • Usługi reklamowe
    • Adwords
      • Kampanie Google Ads 🆗🚀💰 | Warszawa🆕2️⃣2️⃣ 6️⃣3️⃣6️⃣ 5️⃣2️⃣ 6️⃣3️⃣
      • Kampanie Google Ads | Łódź
      • Kampanie Google Ads | Chorzów
      • Kampanie Google Ads | Katowice
      • Kampanie Google AdWords – cennik
    • Pozycjonowanie – innowacyjna oferta SEO 🔝
    • Pozycjonowanie
      • Pozycjonowanie stron internetowych❗💯 | Warszawa
      • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) Łódź
      • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) Chorzów
      • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) Katowice
      • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) – cennik
    • Content marketing
    • Strony internetowe
    • Kampanie remarketingowe
    • Social media
    • Buzz marketing
    • Street View Trusted
    • Google Analytics
  • Kontakt
  • English

Google promuje strony mobilne

8 lipca, 2015

Wczoraj Google wprowadziło najważniejszą od lat zmianę w algorytmie swojej wyszukiwarki. Według nowych wytycznych Google w wynikach wyszukiwania promować będzie strony przystosowane do urządzeń mobilnych.

Na początku roku gigant z Mountain View poinformował o zmianach, które mają zostać wprowadzone w algorytmach wyszukiwarki Google, co z kolei ma się przełożyć na lepsze promowanie stron mobilnych. Tak więc wczoraj do czynników branych pod uwagę podczas tworzenia rankingu stron dodano przystosowanie do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Teraz ta sama fraza wpisana w wyszukiwarkę Google na telefonie czy tablecie może zwrócić wyniki, które różnić się będą od tych w wyszukiwarce w laptopie lub desktopie.

Dlaczego wprowadzono takie zmiany? Google doskonale zdaje sobie sprawę z faktu, że coraz częściej odwiedzamy strony internetowe z urządzeń mobilnych, jak smartfony czy tablety. Firma chce zapewnić użytkownikom własnej wyszukiwarki dostęp do jak najlepiej dostosowanych treści pod kątem ekranów urządzeń, z których odbywa się wyszukiwanie. Nawigacja na stronach nieprzystosowanych do małych ekranów jest po prostu niewygodna, a Google chce zapewnić odbiorcom jak najwyższą jakość usług. Od tej pory na liście wyników wyszukiwania w mobilnych wersjach wyszukiwarki najpierw prezentowane będą te witryny, które zaprojektowano w sposób przyjazny użytkownikom tabletów i smartfonów, czyli tzw. strony w technologii RWD (Responsive Web Design), które automatycznie dostosowują swoją wielkość do małych ekranów i mają duże „przyciski” przystosowane do obsługi na ekranie dotykowym, a także specjalnie przygotowane mobilne wersje stron www.

Google w ten sposób chce podnosić standardy i zmobilizować do zmian najpopularniejsze, a więc odwiedzane przez największą liczbę użytkowników, strony internetowe. W ten sposób, zmieniając zasady obowiązujące w swojej wyszukiwarce, Google jest w stanie wprowadzić dość spore zmiany w całym internecie.

Jeśli chcielibyście sprawdzić, jak wypada wersja mobilna waszej strony, możecie skorzystać z testu przygotowanego przez Google, wystarczy kliknąć tutaj i podać adres swojej strony internetowej. Jeśli natomiast nie macie mobilnej wersji swojej strony, to niestety może to przełożyć się na gorsze miejsce w mobilnym rankingu wyszukiwania. Jednak nigdy nie jest za późno, aby to uzupełnić.

Nowy algorytm Google już 21 kwietnia
Za co ja właściwie płacę? – Kilka słów o sposobach rozliczania usług SEO
Business Sense Google Ads Pozycjonowanie © 2021 • Polityka prywatności