ABC of e-marketing

SEO, czyli jak być pierwszym w sieci?

Strona internetowa firmy to dziś konieczność i wie o tym każdy. Szukając firmy z danej branży czy konkretnej usługi najczęściej korzystamy właśnie z sieci. Jak więc sprawić, aby nasza firmowa strona pokazywała się jak najwyżej w wynikach wyszukiwarki internetowej? Jak być pierwszym w sieci i przyciągać klientów? Może w tym pomóc pozycjonowanie witryny. Co się
Czytaj więcej

Profil na Facebooku – korzyści dla firmy

Coraz więcej firm zaczyna prowadzić profile na portalach społecznościowych, w tym głównie na Facebooku. Największe marki nie szczędzą nakładów finansowych na kampanie social media. Jednak czy tego typu działalność sprawdzi się w każde branży? Jakie korzyści może to przynieść firmie? W dobie marketingu internetowego posiadanie profilu na Facebooku jest niemalże koniecznością, jednak dużo zależy tutaj
Czytaj więcej

Jak wypromować fanpage na Facebooku?

Samo posiadanie firmowego fanpage’a na portalu społecznościowym to dopiero początek. Niestety, przy dużej konkurencji na rynku oraz spadkach zasięgu organicznego postów, aby zostać zauważonym na Facebooku niezbędna staje się płatna promocja. Czy promowanie wpisów i fanpage’y na Facebooku to już konieczność? Promowanie wpisów, a także samych markowych stron, stało się niezbędne, aby zostać zauważonym na
Czytaj więcej

Google Zakupy – promuj swoją ofertę!

Zakupy wprost z wyszukiwarki internetowej? Dzięki kampaniom produktowym Google Zakupy klienci po wpisaniu zapytania mogą od razu zobaczyć twoje produkty i porównać je z ofertą konkurencji. Na czym dokładnie polega usługa reklamy z listą produktów? Zakupy Google to rodzaj reklamy w wyszukiwarce Google przeznaczony do promowania asortymentu sklepów internetowych. Są to tzw. kampanie produktowe –
Czytaj więcej

Business View zaprasza w wirtualną podróż przyszłości!

Każdy z nas zapewne nie raz miał okazję odbyć spacer wirtualny – czy to po hotelowych pokojach czy lożach w restauracji. Często jednak taka online’owa wędrówka dostępna jest jedynie na stronie danego lokalu, a dodatkowo jej poprawne działanie wymaga zainstalowania odpowiedniego oprogramowania. Firma Google wyszła naprzeciw zarówno firmom, jak i potencjalnym klientom i uruchomiła nową
Czytaj więcej

AdWords, czyli daj się wyszukać w Internecie

Działania pozycjonerskie nie zawsze przynoszą spodziewane efekty, a konkurencja nie śpi. Co zrobić, aby strona Twojej firmy była na pierwszym miejscu w wyszukiwarce? Pomogą w tym reklamy Google AdWords. Usługa ta, oferując reklamę skrojoną na miarę potrzeb klientów, kieruje odpowiednich użytkowników na firmowe strony i tym samym przyczynia się do zwiększenia sprzedaży. Czym jest reklama
Czytaj więcej