Limit fakturowy – czy to się opłaca?

Firmy, które dopiero zaczynają przygodę z pozycjonowaniem swojej witryny mają często obawy związane z tą usługą. Trudności nastręcza m.in. wybór odpowiednich fraz oraz ilości środków, jakie należy przeznaczyć na odpowiednie ich wypozycjonowanie. Limit fakturowy w oferowanej przez Business Sense usłudze SEO jest gwarancją bezpieczeństwa dla klientów.

Pozycjonowanie jest usługą bardzo dynamiczną. Często dzieje się tak, że w trakcie usługi wzrastają jej koszty – np. ze względu na wypadnięcie frazy, zmiany w rankingach czy działania konkurencji. Jako firma profesjonalnie zajmująca się działaniami SEO proponujemy jednak odpowiednie rozwiązanie. Aby sprostać oczekiwaniom naszych klientów, w usłudze pozycjonowania witryn istnieje opcja tzw. limitu fakturowego. Polega ona na stałym ograniczeniu wartości faktury do określonej przez klienta kwoty. Dzięki temu może on mieć pewność, że prowadzone przez nas działania SEO w ramach ustalonych indywidualnie warunków nie przekroczą kosztów zakładanego budżetu. W ten sposób klient otrzyma pełnowartościową usługę bez ryzyka ponoszenia dodatkowych opłat. Przykładowo, jeśli klient ustalił limit fakturowy na 1000zł, to nigdy nie zapłaci on więcej, a podejmowane działania mogą być warte znacznie więcej. Jeśli jednak efekt działań nie osiągnie zakładanych kosztów, to klient płaci jedynie za zrealizowaną część celu.

Dzięki tej opcji Klient po prostu oszczędza pieniądze. Ustalenie limitu fakturowego pozwala na wypozycjonowanie nawet pełnej listy fraz, a tymczasem płaci się np. tylko za ich połowę. A większa ilość fraz w TOP10, to większy ruch na stronie i co za tym idzie – większa sprzedaż. – tłumaczy Mateusz Kozłowski, SEO Manager w Business Sense Agencja SEM.

Korzyścią z tego rozwiązania jest przede wszystkim fakt, że klient może w pełni zaplanować swój budżet na pozycjonowanie, bez niespodziewanego wzrostu kosztów. Ponadto, zawsze płaci jedynie za osiągnięty efekt, więc uzgodniona kwota jest maksymalną kwotą, jaką poniesie. Rozwiązanie to jest szczególnie korzystne dla nowych klientów, którzy dopiero rozpoczynają promocję przez pozycjonowanie i nie wiedzą, jakie koszty są w stanie ponosić z tytułu tej usługi. Wybierając usługę z limitem fakturowym są w stanie ustalić górny pułap swoich wydatków. Również stali klienci dzięki limitowi fv są w stanie lepiej zarządzać swoim budżetem reklamowym, optymalizować koszty i nie muszą oni np. rezygnować z usługi po osiągnięciu zamierzonego rezultatu pozycjonowania, ale mogą kontynuować działania SEO przy określonym, mniejszym budżecie, nie obniżając jakości usług. Pozwala to również na pozycjonowanie większej ilości fraz, czego naturalną konsekwencją jest również realne zwiększenie widoczności w Google.

Klienci często obawiają się, że usługa zakończy się po dobiciu do limitu faktury. Tak się jednak nie stanie, gdyż wszystkie działania prowadzimy dalej, według ustalonych wytycznych, a klient ma po prostu gwarancję stałej ceny. W naszym interesie jest, aby świadczone przez nas usługi były najwyższej jakości. – dodaje Kozłowski.

Usługa rozpoczyna się przeprowadzeniem gruntownego audytu i dokładną optymalizacją serwisu internetowego Klienta. Analiza pozwala wybrać strategię działania, aby uzyskać jak najlepsze efekty, a serwis Klienta podlega stałemu monitoringowi postępów. Co miesiąc Klient otrzymuje raport w postaci sprawozdania z każdego dnia realizacji usługi – spis przyporządkowanych fraz/słów kluczowych oraz ich pozycji osiąganych w wynikach wyszukiwania każdego dnia.

Wypróbuj pozycjonowanie z limitem fakturowym w Business Sense